24. születésnapom/ 24th birthday

Idén március 19-én betöltöttem 24. életévemet. Furcsa, olyan soknak hangzik, de mégis kevés. A mai bejegyzés az ajándékaimról szól, hiszen megérdemlik, hogy írjak róluk :)
This year on 19th March I have reached the age of 24. It is strange, because it sounds a lot but still not much. In today"s post I will show you the presents I got, because they deserve to be showed.





Az első ajándékomat már múlt héten megkaptam Norbitól, egy kiskutyát. Már régóta vágytam egy kis házőrzőre, egyszerűen hiányzott, hogy nem volt háziállatunk. De most már van, és egy tünemény. Hiába beszéltünk már róla régebb óta, hogy jó lenne egy kiskutya, de minden nagyon gyorsan történt, még fel sem fogtam. Egy külön bejegyzésben beszámolok róla, hogy honnan szereztük, mi volt az állatorvosnál stb.

I have already received my first gift last week, when I got a dog from Norbi. I wanted a dog for a long time now, simply because I missed not having a pet. But now we have this beautiful princess. We have been talking about having a dog for ages, but everything happened so quickly that I still cannot believe we have her. I will write a whole post about her and where did we get her from and what happened at the vet etc.
Aztán szerdán a szülinapomon, gondoltam, hogy a kollégáim meg fognak lepni valamivel, hiszen ez a szokás. De arra nem gondoltam, hogy ilyen szép ajándékokat fogok tőlük kapni. Annyira megleptek, hiszen nagyon figyelmesek, pontosan tudták minek fogok örülni. Kaptam egy magyar bort (Pinot Grigio-t, fehér száraz bor), törökmézes csokit, egy csokis piskótatekercset, Body Shop-os ajándékcsomagot epres változatban és egy 9 darabos körömlakk szettet. Ééééés mint mindig angol szokáshoz híven kaptam egy szülinapos képeslapot, amire mindenki leírta a jókívánságát.
El sem tudom mondani mennyire örültem.

On Wednesday on my birthday, I thought my colleagues will buy me a gift because that's the tradition. But, I haven't thought that I will get these beautiful presents. I was extremelly surprised, because they were so thoughtful, they exactly knew what will make me happy. I have got a Hungarian wine (Pinot Grigio, white dry wine), Honeycomb chocolate by M& S, chocolate sponge cake roll, giftset from Body Shop in strawberry version and a 9 piece nail polish set. Aaaand as always as a British tradition I got a birthday card where everybody wrote their birthday wishes for me.
I cannot even tell how happy I was.


Egy másik részlegről is kaptam ajándékot egy nagy doboz Maltesers-t.
From another department I got a big box of Maltesers.

Aztán mikor haza értem Norbitól kaptam egy nagyon szép, szívecske alakú étcsokis epres tortát. Minden évben kapok tortát Norbitól és minden alkalommal eszméletlenül örülök neki :)
Then when I got home, I got a beautiful, heart shaped dark chocolate and strawberry cake from Norbi. I get a cake every year from Norbi and every time I am so happy for it.

Este pedig elmentünk a Moonsha nevű japán étterembe. Már többször jártunk itt, nagyon finom sushi-t és egyéb japán ételeket lehet enni. A menüt itt éred el.
Előételként egy mozzarellás rákos salátás ételt rendeltünk. Még nem kóstoltam meg más milyen előételt ebben az étteremben mert ez annyira jó, hogy kihagyhatatlan.

On the evening we went to a Japanese restaurant called Moonsha. We have been here before many times, you can eat really good sushi and other Japanese dishes here. For the menu click here.
For starter we have ordered a prawn dish with mozzarella and salad. I have never ordered any other starter in this restaurant as this is the best, I would not have anything else.
Főételként sushi-t rendeltünk. A tölcséres sushi egy algalevélben töltött spárgás rákos étel. Aztán rendeltünk még tonhalas, rákos nigiri sushi-t és azt hiszem csipős tekert tonhalas (makimono) sushit.
For main course, we have ordered sushi. The sushi in the cone contains asparagus and prawn in seaweed. Also we ordered tuna, prawn nigiri sushi and spicy tuna (makimono) sushi.
"Desszertnek" tempurás ételt rendeltünk, ami azt jelenti, hogy mindenféle zöldség és hal (és rák) be van vonva ezzel a réteggel amit aztán kisütnek.
As a "dessert" we ordered tempura platter which means that vegetables and fish (and prawn) are covered with tempura and then deep fried.
A szüleimtől mindig pénzt kapok, így én tudom eldönteni, hogy mit fogok venni belőle. Ez esetben kutya holmikra.
I have got money from my parents, therefore I can decide what I will buy from it. In this case dog stuff.

Köszönöm szépen mindenkinek akik ilyen széppé tették a születésnapomat.
Thanks for everyone making my day happier.