Büszke vagyok magamra

Van egy számomra nagyon fontos, zárt Facebook csoport, ahol több száz lány osztja meg örömét és bánatát. Ott jött fel az a kérdés, hogy ki mire a legbüszkébb.


Arra gondoltam, ezt veletek is megosztom, hiszen hajlamosak vagyunk a szürke hétköznapokban, csak a rosszat, a negatívat látni, hibáztatni saját magunkat mindenért. Viszont ha leülnénk egy pillanatra, látnánk, hogy sok mindent elértünk. Most ne mond azt, hogy de ez alap, nem, nem az. Igen is, legyél magadra büszke, veregesd meg a vállad egy kicsit.

(Kérlek, ne úgy vedd, hogy ezzel most felvágok, távol áll tőlem az ilyen viselkedés.)

Arra vagyok a legeslegbüszkébb, hogy külföldön helytállok, hiszen mindent itt értem el. Itt élek 7 éve, 20 éves korom óta, itt nőttem fel igazán.

Egy picit időrendben próbálok haladni


  • Jogosítványt szereztem 2014-ben, elsőre átmentem, pedig iszonyatosan féltem a vezetéstől. Azóta ez változott, imádok vezetni.

  • Két autónk van, egy Norbinak és egy újonnan vásárolt kisautó nekem. Sosem gondoltam, hogy a friss jogsis fenekem egy 0km-es kisautóba fogom belerakni. 

  • Elvégeztem a BA képzést Humán Erőforrás/Üzleti menedzsment szakon a Derby egyetemen

  • First class azaz első osztályú diplomát szereztem, amiben rengeteg munkám volt benne

  • A most már férjemmel együtt finanszírozzuk a tandíjunkat
  • Kb 15 munkahelyem volt mióta itt élünk- erre azért vagyok büszke mert nappali egyetemistaként folyamatosan dolgoztam, voltam gyárban, pincérkedtem, recepcióztam, adminkodtam, személyi asszisztensként is dolgoztam, pénzügyi adminként is és HR Tanácsadóként nagy brit vállalatoknál. Rengeteg tapasztalatot szereztem, úgy érzem, jobban átlátom a cégeket mintha csak 1-2 cégnél lettem volna 

  • Online tanulok egy HRes posztgraduális képzést (CIPD 7es szint)
  • Összeházasodtunk a férjemmel majd 10 év "járás" után

  • Megszületett a kisfiam Nolan Wyatt

  • Van két kutyusunk Poppy és Maple

  • Sosem gondoltam volna, hogy ilyen olvasóközönsége lesz ennek a blognak. Először a rokonoknak/barátoknak írtam, itt számoltam be arról, hogy mi történik velünk. Több mint 400ezer látogatottsága van az oldalnak, sok barátot köszönhetek az Orsy Angliának
  • Elindítottam a vállalkozásomat, az Orshy Cosmetics-et, azt gondoltam sosem leszek elég bátor, hogy elkezdjem. Sőt, szülés után 2 napig nem tudtam aludni akkor is ezzel foglalkoztam, és azóta sem álltam meg egy percre sem. Habár a drága kisfiam osztja be az időmet, de igyekszem sokat foglalkozni ezzel is.

  • 5 éve az albérletünkben hónapokig nem volt sem hűtő, sem mosógép, most teljesen felszerelt, igazán belaktuk
Ez a kép 2012-ben készült
  • Folyékonyan beszélek angolul- azt gondoltam ez sosem fog sikerülni

Imádok itt élni, itt megtaláltam önmagam és ez a legfontosabb. Sajnos sokszor elfelejtjük milyen ügyesek vagyunk, pedig mindenki szuper valamiben, időnként meg kell dicsérni magunkat.

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést.

Ha van kedved írdd le, te mire vagy büszke :)