Hó-gond

Kaptam már egy két megjegyzést arról, hogy nagyon "istenítem" Angliát. Itt sem minden király, és itt is vannak hülyeségek, nem jól megszervezett dolgok stb.
  Az első ami most nagyon kiakaszt, az az, hogy leesett 10 cm hó, és leáll a közlekedés. Buxtonba lehetetlen átmenni. Kedd óta zárva a suli. Ez eddig nem is aggasztott, de péntek, szombat melóznom kéne. Nem számítottam arra, hogy a hó miatt nem tudok bemenni.
  Annyi pozitívum viszont akad, hogy van snow line, fel kell hívni egy számot, és elmondja, hogy milyen az időjárás. Ugyanez fent van az iskola honlapján. Ez jó dolog, mert tényleg nem kell agyalnom azon, hogy bepróbáljam-e hogy felmegyek. + a tanárok e-mail közelben vannak, tehát bárkinek bármilyen kérdése van a beadandókkal kapcsolatban, aznap választ kap rá.
  Remélem holnap tudok menni, de nem sok esélyt látok rá. Nem tudom, itt járnak-e hókotró kocsik, nem voltam kint kedd óta, de nem hiszem el, hogy nem lehet megoldani a hókérdést. Vagyis így megoldják, hogy senki nem megy sehova, de én mégis be szeretnék menni. Gáborék most jött meg Nottingham-ből, azt mondják, nincs hókotró. Hát gratulálok Angliának, hogy ennyit nem tudnak megcsinálni.. :(
  Ezek a képek Buxtonról készültek, Dóri csinálta őket. (Köszi Dóri)