100.bejegyzés, otthon édes otthon

16 nap.... Sitty sutty elrepült. Szerettem volna otthonról írni bejegyzést, de most van rá időm. Először is mindenkinek boldog karácosnyt kívánnék ezzel a két számmal:
http://www.youtube.com/watch?v=KLVuU1MAId0
http://www.youtube.com/watch?v=zwzeaI7L5AY&feature=watch_response
(Később megpróbálom ezeket berakni videó formájában, most nem akar sikerülni.)

Összefoglalnám mi történt otthon 16 nap alatt.
Pénteken (dec. 10.) érkeztünk meg, anyukám pörköltet készített nekem, amit imádok. Apuék 2 órát vártak ránk a reptéren, mert alapból késtünk, és még Norbi ideiglenes útlevelét is be kellett vonni. Nagyon nagyon, szavakban leírhatatlanul örültem szüleimnek, 5 hónap túl sok volt nélkülük... Plussz öröm volt, hogy Foltos kutyám megismert. (nagyon féltem 5 hónap túl sok volt neki)
Szombaton (11.) találkoztam pár rokonommal, és Mimivel. Este Mimivel elmentem a művházba megnézni a Padlás c. musicalt. Ezután elmentünk Nellihez bulizni.
Vasárnap (12.) Reggel elmentünk Norbival a fodrászhoz, majd megünnepeltük Sárika 1.éves szülinapját.
Hétfőn (13.) Norbival elmentem az okmányirodába, megcsináltattuk az új személyijét, + a Rossmannt is átvizsgáltam.
Kedd (14.) Reggel prezentációt tartottam a gimiben, CDtnő, ex-osztályfőnököm másodikos osztálynak. A 2 órát kitöltöttük. A magam részéről elégedett vagyok, habár nyilván lehet még javítani az előadáson, remélem a diákoknak tetszett.
Szerda (15.) Felmentem Győrbe, találkoztam először Kriszti, majd Fruzsi barátnőmmel, aztán az összes szaktárssal. Jól éreztem magam, habár nagyon drágáltam a vonatjegyet :) és sajnos tanszékvezetőmmel nem tudtam beszélni....
Csütörtök- Péntek (16.-17.): egészségileg nem voltam valami túl jól, úgyhogy a péntekre betervezett 3 prezentációt le kellett mondanom. :( Ezen a két napon pihentem. (ha jól emlékszem)
Szombat- vasárnap (18.-19.) A szüleimmel voltam otthon. Vasárnap összehívtam a régi gimistákat a pizzériába, majdnem mindenki eljött, aminek nagyon örültem. Azt hiszem 8an voltunk.
Hétfő (20.): Bementem a Vincotechbe, meglátogattam a "kollégáimat" :) Azt hittem fél óra és megyek is haza, hát kb. 2 órát ott voltam. Nagyon kedves volt mindenki, jól éreztem magam. Apukámmal is megint találkoztam :) Ezután felmentünk Pestre, Norbi nagymamájához, + átvenni a kész személyit.
Kedd (21.) A Westendben sétálgattunk, megnéztük 3D-s moziban a Tront. Nagyon jó volt, habár nekem fájt a fejem a szemüvegtől.
Szerda (22.) Kriszti és Fruzsi barátnőim nálam aludtak. Karácsonyoztunk, jól éreztük magunkat.
Csütörtök (23.) Feldíszítettem a karácsonyfát anyuval. Eddig minden évben 24-én díszítettünk és apuval. El kell hogy mondjam, nagyon szép lett a fa. Ezután bevásároltam túrórudiból, sport szeletből a bicskei Tescoban :), majd találkoztam Nellivel, Mimivel, és Gikkával. Kb. másfél órát terveztem, ehelyett 2 és fél órát ott voltunk :) Ez is nagyon jó volt, sokat beszélgettünk, nosztaligáztunk. Innen tudom, öregszünk.. már nosztalgiázunk.
Péntek (24.) Összegyűlt a család, Voltunk kb. 10en. két nagypapám, keresztszüleim, unokaöcsém és mi. Olyan 5 óra körül, átjöttek Sárikáék, majd mentünk fel Tatabányára, és legvégül Norbiéknál töltöttem a szentestét. Elmondhatom, most volt a legjobb, és legszebb a karácsony.

 Balról jobbra: apukám, keresztapám, én, anyukám, és tesóm (esetleg aki nem ismeri a családomat)

b-j: papám, keresztszüleim, én, unokaöcsém, tesóm

Párommal

Tesóm, Sárika, én

Sárika, Szandi- Sárika anyukája, én

Apukám, Papám, Robi

Szombat (25.) Családdal töltöttem a karácsony másnapját. Társasoztunk, összeült a család, kacsát sütöttem.
Vasárnap (26.) Két unokatesóm eljött a párjaikkal hozzánk. Nagyon rég találkoztunk, jót beszélgettünk, jó volt velük találkozni. Kint voltam mamámnál a temetőben, majd pakolás és indulás.
18:25 kor indult volna a gép ehelyett jóval 7 után szállt fel. Nem szeretem a búcsúzkodást, mert mindig sírok. Apuék egy órát voltak velünk a reptéren. A sorban állás, hogy átvilágíthassanak minket egy órán át tartott, de végül sikerült átérnünk a kapukon, ezután megtörtént az utolsó ellenőrzés, és szálltunk is be a buszba. A Wizzair abszolút a favorit. Magyar személyzet, magyar nyelven beszélnek, törődnek az utasokkal. A leszállás fantasztikus volt, nem is éreztük, hogy szállunk még, vagy már a földön vagyunk. A nagy csomag is épségben megérkezett. 2 órás autózás után megérkeztünk Derby-be.

Sajnálom, hogy nem tudtam mindenkivel összefutni. Kevés a 16 nap, de nem panaszkodom, örülök, hogy ennyi időre haza tudtunk menni.

Ui.: a képeken a dátum nem mindig fedi a valóságot. :)