november 25-30

Elnézést kérek, hogy régen írtam, de nem volt időm, ha volt, akkor pedig lustiztam.
  Kezdjük a szerdával, november 25-e. Ezen a napon voltam a legelégedettebb. Magammal, a környezetemmel, az iskolával, az iskolatársakkal, mindennel. Vendéglátás óra volt, ez két részből áll. Az előadás, és a szeminárium (tutorial), közte 10 perc szünet. Imádom Sandra-t, a Tanárnőt, nagyon kedves, megértő. Szünetben megmutattam neki a reportot, hogy már kész vagyok úgy 90%-ban, lesse át, hogy jó legyen. Azt mondta nagyon jó, igen, így néz ki egy report. Körbeküldte a laptopom, hogy mindenki az én munkámat nézze meg. :) Annyira büszke voltam magamra. Hogy egy magyar csaj előbb megcsinálta a reportot mint a többiek, és az enyém volt a minta. Ezután, bementem a Bistro-ba dolgozni. Ott mondta Rachel, a főnök, hogy nagyon elégedett velem, nagyon szorgalmas vagyok :) Mindenki érdeklődik felőlem, milyen volt az előadás- értek- e mindent, minden oké-e, mindenki nagyon kedves. Ha bármi van, nem értem, akkor újra elmondják, lassabban. Új szavakat is tanultam már, egyébként elég nehéz úgy odavinni valamit amit kérnek, hogy fogalmam sincs miről beszélnek. :) Ja, még a manager, Mike is megdicsért, aki elég szigorú. Bírom mikor öltönyben beáll mosogatni :)
  Mikor kijöttem nyáron, úgy voltam vele, én sosem fogok mosogatni és takarítani. Most viszont marha büszke vagyok magamra, hogy törölgetek egész nap, kiszolgálom a vendégeket, mosolygok, asztalokat tisztítok, mert így fogok előrébb jutni. Az étterembe is járogatok, de csak hétvégente. Nagyon jól megfizetnek, és ennek örülök :) Remélem egyszer tényleg hotel manager leszek! :)
  Pénteken is mentem a Bistroba egész nap, na meg szombaton is. Összeismerkedtem Ann-nel, aki egy nagyon kedves 50 év körüli nő. Nagyon sokat dolgozik, két munkahelye is van. Az elején nehéz volt megérteni, de bármi bajom van segít, elmagyaráz dolgokat, már pletyizünk is :) Mindig gyártja nekem az ingyen forrócsokikat, amit eddig 1 fontért vettem :)
  Szombaton találkoztam Petrával és a férjével, mert Petra felment Buxtonba, órája volt. Velük volt Peter az egyik tanár. Nagyon kedves férfi, olyan 50 fölött lehet. Eddig mindig csak köszöntem neki, mert tudtam ő Dóri barátja :) (ő támogatja az Erasmusosokat) Petra mondta hazamehetnék velük, ha 3kor végzek, mert Peter kocsival van. Már megvettem az oda-vissza jegyet a buszra, de jobb kocsival, mint a hideg buszon utazni. Esküszöm, élmény volt kocsival hazajutni. 1 óra, nem a forgalmas városban... Peter a Lidl-nél tett ki, mi tőlünk 10 perc gyalog, nagyon maximum.
  Vasárnap pihi nap volt, hétfőn már mentem is 9-re. 9-12 óráig Bistro, 12-2 óráig előadás, 2-4 óráig Bistro. :) Az előadáson semmi extra nem volt, mert a Literature Review-ról beszéltek megint, amit én már megcsináltam. Volt szó a vizsgáról is, szerintem tök egyszerű lesz. Online, lehet használni könyvet, jegyzetet bármit. Nem értem ez miért vizsga, de mindegy, örülök neki.
  Amúgy szombaton volt a nyílt nap az egyetemen, deja vu-m volt, mert én szeptemberben voltam az open day-en. Van egy csaj, akivel sokszor dolgoztam együtt az étteremben, ő is a Bistroban dolgozott szombaton. Nem nagyon akar dolgozni, csak van. :) Antonio megkért, hogy ha látom nem dolgozik, adjak neki feladatot, ne hagyjam henyélni. Nem is hagytam, habár nem mindig akart rám hallgatni.. :)
  Kedd azaz tegnap itthon voltam, rendet raktam, kimostam a ruhákat, vagyis a mosógép :)
  Ma szerda van, december 1-je. Nem tudok bemenni suliba, mert nem közlekedik busz. :) Bezárták a Derby és a Buxton-i kampuszt is :) Annyira sajnálom, hogy nem kell másfél órát utaznom, majd 10-ig bent lenni az egyetemen... :) Remélem mindenki érti az iróniát. Ma terveim szerint befejezek mindent, hogy a héten, vagy maximum a jövőhét elején leadhassam.
  Jövőhét pénteken pedig megyünk is haza!!!! Már nagyon nagyon várom, habár a foghúzást nem annyira. Remélem a hó miatt nem törlik a járatunkat, és akkor pénteken 8-9 fele már Bicskén is leszek. :)