Február első hete

Elnézést kérek amiért nem írtam egy hétig, de mióta elkezdődött a suli nagyon fáradt vagyok.. De most bepótolom az egész hetet.
  Kedden HR órával kezdtem. Az előadás egy kicsit uncsi, de a tutorial (szeminárium) nagyon jó volt. Hozzá tudtam szólni a dolgokhoz, persze nem sokat, mert félek hülyeséget mondok. (majd idővel ezen is túllépek) A tanárnő akcentusa nagyon durva, nehéz megszokni, csak úgy fülelek mit mond. De amúgy jó fej, mond vicceket is. (általában nem értem őket :) ) Fél 5re értem haza, neki álltam főzni 8kor végeztem. Ez így nagyon fárasztó, de Norbi örült a főztömnek, ez kárpótol.
  Szerdán F&B órám volt, nem vittem egyenruhát mert Leonard a tanszékvezető azt mondta nem kell. Természetesen kellett volna vinni, tehát a chef nem volt nagyon boldog. Őszinte leszek, itthon elfőzőcskézgetek Norbi segítségével, de a suliban inkább maradnék a pincérkedésnél, mint a konyhában. Megjelent az órán a két szakács a Bistroból, aminek nagyon örültem, mert nagyon kedvesek, barátságosak. Első hatalmas feladatom a konyhában az volt, hogy mindenkinek kellett vinnem 1 vágódeszkát, ez összesen 7 darab. Ezt nem úgy kell elképzelni mint az otthoni kicsi vágódeszka, hanem ez nagy (kb. mint  mi íróasztalunk fele) és elég nehéz. Pierre arcán is láttam, hogy inkább menekült volna az óráról. Ekkor jött Antonio aki adott egy másik feladatot Pierre-nek, Ambernek, egy srácnak és nekem. Annyira megörültünk, hogy nem kell a konyhában lennünk. A feladat az volt, hogy számoljuk meg a tányérokat, evőeszközöket meg ilyen dolgokat. Pierre-rel találtunk egy karácsonyi ajándékot. Nem tudom mi a neve, de szét kell húzni, durrog egyet, és ajándék van benne.

 Az ajándékkal a fejünkön

Előbb leléphettem megint az óráról mint a múltkor, úgyhogy haza értem 8ra :)
  Csütörtökön gazdasági óra volt, és most a rendes tanár jött be, egy 40-50 körüli nő. Nagyon kedvesnek tűnik, még a tananyag is érdekelt. Kitöltetett velünk egy kérdőívet a PDP tantárgyról. Mindenki leírta, hogy nem tudjuk mi ez a tantárgy, mert mindig elmaradt, a tanár nem válaszol az e-mailjeinkre, és még a beadandót is elhalasztotta, tehát ebben a félévben 2-t kéne megcsinálni. A nő kiakadt, mert egyik osztálytársam odament és ezeket elmondta. Állítólag ez az egyik legfontosabb tantárgy, úgyhogy majd leadja nekünk külön ezeket az órákat, hogy bepótoljunk mindent. Tony aki a PDP órát tartja, a gazdasági tanárunk is lesz, kíváncsi leszek rá... + a gazdasági tanár még azt is közölte, hogy a csütörtöki órát keddre szeretné áttenni, és lehet 6kor végzünk, és akkor nekem 2 órát kell várnom a 8:13as buszra, hogy aztán 10re hazaérjek. No comment, de tényleg...  Az óra után találkoztam Luisa-val aki portugál nemzetiségű, és Nottinghambe lakik. Kitöltöttünk a suliban egy kérdőívet, kaptunk ingyen tollat, jegyzetfüzetet, ilyen kis tapadós szörnyecskét, és egy ingyen italkupont, amit a Bistroban lehet kiváltani. A kérdőívet kitöltők között kisorsolnak egyszer 250fontot (kb. 75000Ft- 300Ft-tal számoltam), és 5ször 50fontot (kb.15000Ft). Nem vagyok nagyra vágyó, ezért az 50fontnak is nagyon örülnék :) Luisaval végig beszéltük az utat (másfél órát), és megkért mutassam meg neki Buxtont, mert még nem látta a nevezetességeket. Nevezetességek nincsenek nagyon, de van egy két szép hely, amit megmutatok neki.
  Pénteken marketing előadás volt az első óra. Előtte dolgoztam a Bistroban (végre behívtak), aztán a PDP természetesen elmaradt, tehát megint dolgoztam, majd 3tól marketing tutorial volt. A marketing tanár nagyon kedves, lassan, érthetően beszél. Az előadás unalmas, de a szeminárium jó volt, mert elkezdtük megbeszélni mit kell írni a beadandóba.