Karrier Center, önéletrajz

Ezt a bejegyezést elég régen írtam, itt találod a legújabb önéletrajzról szóló bejegyzést.

A múltkor már kaptam időpontot a Karrier Centerbe, de elhalasztották, ezért most péntekre kaptam új időpontot. Sally a karrier tanácsadó nagyon kedves, és érthetően beszél. Most leírom a tanácsait, hogyan kell angolul jó önéletrajzot írni.




1. Elérhetőségeket. (születési évszám és kép nem fontos)
2. Profil, ami tartalmazza, hogy magunkat milyen személyiségnek gondoljuk.
3. Végzettség- elég ha a legmagasabbat írjuk
4. Képességek, készség- mik azok a képességek, amikkel rendelkezünk, maximum 6-7 írjunk. Például: kommunikációs készség, probléma megoldó képesség, felelősségteljes, rugalmas, megbízható stb. Mindegyikhez egy mondatban le kell írni a tapasztalatot. Tehát: rugalmas vagyok, mert habár 4 órát kell utaznom a suliba, bármikor bemegyek, és bármeddig bent maradok. Mivel tanuló vagyok, ezért felhozhatok egyetemi példát is.
5. Munkatapasztalat- ide, csak a cégek nevét, és a dátumot kell leírni mettől meddig dolgoztunk ott
6. Hobbi, érdeklődés


Lássuk ezt most angolul:
1. Contact
2. Profile- reference
3. Education
4. Skills
5. Work experience
6. Hobbies, interests

Megírom az új önéletrajzot, és megint elküldöm a hoteleknek. Sally azt mondta, ha két hét múlva nem jelentkeznek, hívjam fel őket, és érdeklődjek, megkapták-e egyáltalán. Ha nem tetszik nekik az önéletrajz, akkor egy visszajelzést/igazolást kell kérnem, mi nem volt jó. Ezt feedback-nek nevezik.

Ha bárkinek bármilyen kérdése van ezzel, vagy akár mással kapcsolatban, szívesen válaszolok rájuk.