Február 14-17

Van amikor minden összejön, negatív értelemben. Ez az elmúlt időszak számomra nagyon nehéz volt. Azért beszélek múlt időben mert remélem most jobb lesz, és lezárul ez a periódusa az életemnek. Hétfőn megyünk Norbival lakást nézni, mert ketten el fogunk költözni, mert 5embernek túl kicsi a ház...
  Amúgy a suli nagyon jó, csak tényleg nehéz. Tudom, hogy eddig minden héten leírtam, de tényleg azért nincs időm, mert 4 óra az út a suliba oda-vissza, dolgozok vagy épp csak órán vagyok. A beadandóknak még nem tudtam sajnos neki állni. A hétvégén már szeretném őket elkezdeni.
  A HR órákat imádom, a Vincoban szerzett tapasztalatomat tudom használni. Egyre jobban részt tudok venni csapatmunkában.
  A gazdaság óra is most kivételesen jó volt. Emmievel az indiai csajjal voltam egy csoportba és a tesójával Gaylaval. Mivel veszekedtek és így nem haladtunk, megkértem a mögöttem lévő lányt hogy magyarázza el mit miért hogy számolt ki. Megértettem amit mondott, de kellett hozzá szótár :)
  Az éttermi óra jó volt, első alkalomnak megteszi. Red onion marmalade-ot csináltam, ami vöröshagyma dzsem. Mivel az elmúlt 3 hétben nem voltam a konyhában (múlt héten takarítottam a tetős bácsi után) ezért nem bízott rám a chef semmi 'extrát' tehát csak néztem a többiek mit csinálnak. Következő héten majd mondom, hogy a főételt én szeretném csinálni. Biztos menni fog :) csak nem mindig értem amit mondanak :)
  Ma, azaz csütörtökön dolgoztam a Bistroban. Hétfőn is fogok, és megint csütörtökön. Hétfőn lesz a prezentáció is PDPből.
  A hétvégén igyekszem többet írni.