Diplomaosztó Ünnepség/Graduation Ceremony

December 3-án volt az egyetemen a Diplomaosztó ünnepség.
The Graduation Ceremony was on 3rd December in the university.


Mivel ez volt az egyik számonkérés, ezért már hetek óta erre készültünk. Én HR vezetőnek jelentkeztem, hiszen már dolgoztam HR osztályon, amit nagyon élveztem, és nagyon érdekel. Több mint 1 hónappal a ceremónia előtt, már elkezdtem toborozni embereket, mert 22en vagyunk az osztályban, ami nem volt elég. Először az elsősök jelentkeztek önéletrajzzal és jó kedvvel, de aztán lassanként lemondták. Volt aki nem is szólt, úgy kellett felhívnom, hogy miért nem jött a megbeszélésre, de volt aki lemondta, de hozott maga helyett valakit. Mint HR-es kellett volna csinálnom interjút, meg aztán kiválasztani a legjobbakat, de igazából feleslegesnek tartottam, hiszen nem volt túl sok önkéntesünk, és ha megcsinálom a kiválasztási procedúrát akkor maradt volna 1. Szóval a legvégére (szelektálás nélkül) maradt kb. 13 önkéntesünk (ez az egész önkéntes alapon működött. Senki nem kapott fizetést, hiszen nekünk ez a tantárgy része volt, + mindenkinek egy tapasztalat). Azt gondolom, nagyon sokat fejlődtem ez alatt az idő alatt, jó volt az, hogy mindenki hozzám jött (osztálytársak, elsősök), kérdezték mit hogy és miért, és végül mindenki megtanulta a nevemet, amit nagyon jó volt hallani. Megbeszéléseket szerveztem, "tárgyaltam" a többi menedzserrel :), szóval nagyon élveztem az egészet.

This was one of assignments therefore we started to prepare everything for this event, weeks before. I was the HR manager because I was working on the HR department before which I enjoyed, and I am rally interested in. More than 1 month before the ceremony I started the recruiting process, because our class has got 22 students, which was not enough. At the beginning first years applied with CV and smile but then slowly some of them cancelled. There were few people who did not tell me, that they can not work on the event, and I had to call her why she was not on the meeting, but there were couple of people who told me earlier and they offered to find someone else instead of them. As an HR manager I should have done an interview and selection process to select the best volunteers, but I thought it is unnecessary because if I would have done it, we would not have enough staff on the event. Finally we had 13 volunteers (everybody was volunteer because for us it was a part of our course, and for everybody it was a real experience). I think I improved a lot during this time, and I really enjoyed when everybody (classmates, first years) asked me what and how to do and everybody could learn my name which was very good to hear. :) I had to arrange meetings and "negotiate" with other managers, all in all I really loved this.

Mindenkinek meg volt a maga feladata, voltak vezetők, aszisztensek, és a többiek. Nekem 1 órára kellett mennem a Diplomaosztóra, hiszen hostess/greeter voltam az asszisztensemmel, azaz a mi feladatunk volt a jegyeket ellenőrizni, szabályozni azt, hogy hányan mehetnek be egyszerre a terembe, és mosolyogni, kedvesnek lenni. :)

Everybody had their own job role and tasks, there were managers, assistant and the others. I had to go for 1pm to the ceremony, because I was a hostess/greeter with my assistant. So our tasks were to check the tickets, and control how many people could go to the room, smile, and be nice.

Volt egy két probléma amire nem voltunk felkészülve, de összességében, szerintem nagyon jó nap volt, rengeteg tapasztalattal.

There were some issues which we were not aware, but all in all this was a very good day, with lots of experience.

Múlt héten megkaptuk a jegyünket ebből a tantárgyból. Hetente blog bejegyzéseket kellett írnunk, + ez a gyakorlat adta ki a jegyet. (50-50%). Én B-t kaptam, ami négyest jelent. Igazából nagyon csalódott vagyok, mert A-t azaz 5öst szerettem volna, és meg is érdemeltem volna. A tanárnő azt mondta, hogy mivel nem csináltunk kiválasztást és a blogomat érzelmi alapon írtam, nem pedig szakirodalommal alátámasztva ezért érdemeltem ezt a jegyet. Igazából tudom, hogy jól teljesítettem, úgyhogy már nem bánkódom annyira.

Last week we got our grade from this subject. The grade included the weekly blog entries+ this practical assisgnment (50-50%). I got B, so I am very disappointed because I wanted A, and I think I deserve A. The lecturer said that we did not do selection process and I wrote the blog entries based on my personal feelings not based on the literature, that is why I got this grade. I think I did well, so i am not as sad as I was.

Ételek/Food:
 Tengergyümölcsei tál/Seafood platter

Sajttál/Cheese Platter

 Desszert/Dessert:


 Ceremónia/Ceremony:


 Előadók/Lecturers


Az osztály és az önkéntesek/The class and volunteers:


 Így szolgáltuk fel az ételeket/That is how we served food





 Menedzserek/Managers

 Megbeszélés a nap végén/Meeting at the end of the day

 Az osztály/The class

 Lynett-tel az asszisztensemmel/With my assistant, Lynett



 Konyha/Kitchen:

Igen, Norbi van a képen :)/ Yes, you can see Norbi on the pictures :)