Közérdekű közlemény

Kedves Blog Olvasóim!

Elnézést, hogy nem írtam már egy hete, de egyszerűen annyira fantasztikus idő van, hogy muszáj kimozdulni itthonról. Tervezek bejegyzést Perth-ről (valószínüleg ma este felkerül a blogra), a Safari Parkról Stirlingben videóval!, és ma pedig ismét Stirling felé vesszük az irányt. Igyekszünk videókat is készíteni, hogy meg tudjuk mutatni nektek azt amit mi látunk.

Emailekkel is el vagyok maradva, azokat is pótolom amint tudom.

A mai napi sztori:
Bementem dolgozni fél 9-re és azon imádkoztam bárcsak napozhatnék a gyönyörű napsütésben munka helyett.
Reggel meeting előtt a feladatunk összeszedni a listát a kitakarítandó szobákról, felvenni a mappánkat (amiben képeslapok, papírok, borítékok vannak, hogy tudjuk pótolni ezeket a szobákban) stb. Az utolsó dolog nekem mindig az, hogy felvegyem a listát, és ma meglepődve néztem, hogy nem volt a nevemre szóló (Orchy :) újabb név). Megkérdeztem miért nincs papírom, erre azt mondták, azt hitték szabin vagyok ma... Mondom nem, de kivehetem szabinak ha nem kellek nekik. Mondták rendben :) Már így is fülig ért a szám, aztán amikor elindultam haza fele, azon gondolkodtam bárcsak valaki haza vinne kocsival, mert nincs kedvem 1 órát gyalogolni. Erre egy cabrios nő (aki mint kiderült a hotel törzsvendége) felvett és áthozott a faluba. Nagyon szerencsés napom van, és ez remélem folytatódik is.

Nagyon szép napot kívánok mindenkinek, és ha este visszanéztek akkor Perth-ről láthattok bejegyzést rengeteg képpel és videóval.