Új blogot nyitottam / I have started a new blog

Sziasztok drága blogos barátaim!
Régóta foglalkoztat a gondolat, hogy kellene nyitnom egy új blogot, hiszen vannak olyan témák amelyek nem ide illőek. Kattints a 'Teljes bejegyzés-re' és elmesélek mindent.
Hello my dear friends!
For a long time I have been thinking of opening a new blog because there are some topics which do not fit into this blog. Click to the 'Whole post' and I will tell you everything.



A rajzot Futó Norbert készítette/ The drawing was made by Norbert Futo


Szóval már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy írnék a brit divatról, szépségápolási termékekről, stílusikonokról és bemutatnám azokat a helyeket ahol járunk legyen az egy kávézó vagy akár a tengerpart. De valljuk be, ezen a blogon hiába Angliáról és az itteni életről van szó, nem a divat és ezek a dolgok a fontosak, hanem az, hogy hogyan találjuk munkát/albérletet/egyetemet stb. Szeretném, hogy ez így is maradjon.

So for a long time I have been thinking that I would love to write reviews about British fashion, beauty products, style icons and introduce the places we are visiting from a coffee shop to the beach. But to be honest, however this blog is about England and the life here, fashion and these things are not in the main focus, it is rather about how to find a job/accommodation/university etc. I think this is right as it is.

A blog angol nyelven íródik, nem is gondolkodom azon, hogy két nyelven írom. Nekem is jó gyakorlás és azt gondolom több emberhez eljut így.

I write the blog in English, and I am not thinking about writing it in two languages. This is a good practise for me and I think it reaches more people.

A rajzot Varga Debora készítette/ The drawing was made by Debora Varga

A blog címe Tea with Orshy, azaz Teázás Orshyval. Szerettem volna egy olyan nevet adni ami dióhéjban kifejezi azt aki én vagyok, amit szeretek és amiről a blog szólni fog. Azt gondolom egy barátságos ember vagyok, aki ha tehetné mindenkivel leülne teázni és beszélgetne egy jót. Imádok teát inni erről már itt írtam egy bejegyzést és szeretek Angliában élni.

So the title of the blog is Tea with Orshy. I wanted a name which in a nutshell express who I am, what I love and what this blog will be about. I am a friendly, chatty person who would love to sit down and have a tea with everybody. I love tea with passion I wrote a blog post about it here and also love living in England.

Ha felkeltettem az érdeklődésedet, gyere látogass el a blogomra és igyünk egy csésze teát!
So if you are interested, visit my blog and have a cup of tea!