Búcsú/Farewell

Hosszasan gondolkoztam azon, hogy mi legyen a bloggal, van-e jövője. Erről szól a mai bejegyzés.
For a long time I was thinking about what should I do with my blog. In this post I will tell you how I decided.



Sosem gondoltam volna, hogy egy nap majd több százan olvassák a bejegyzéseimet, több százan követnek Facebookon, hiszen először a blogot a családomnak, rokonoknak és barátoknak írtam. Aztán ez idővel megváltozott és azt tűztem ki célul, hogy segítsek azoknak a magyaroknak akik ki szeretnének költözni vagy akik már itt laknak de információra van szükségük.

I have never thought that one day hundreds of people will read my posts and hundreds of people will follow me on Facebook, because firstly I wrote my blog to my family, relatives and friends. But then it has changed, and I aimed to give guidance and information for those who wants to move to UK or who live here already but need help.

Akik régebb óta követnek tudják, hogy rengeteg dolgon mentünk keresztül mióta itt élünk és nem volt egy egyszerű történet. De folyamatosan tanulunk és fejlődünk amiért nagyon hálás vagyok ennek az egésznek.

Those of you who follow me for a long time, know that we went through so many things since we live here and nothing was easy. But we learn and improve continuously, I am so grateful for this opportunity.

Idén befejezem az egyetemet Humán Erőforrás Menedzsment (HRM) és Üzleti Menedzsment szakon, a tanítás már hétfőn elkezdődött. Őszintén hiányzott az egyetem, szeretek itt diák lenni, nagyon élvezem a beadandókkal járó kihívásokat. Közben természetesen dolgozok mint mindig. PA (personal assistant=személyi asszisztens) vagyok az egyetem Online oktatás részlegén. Egy ideig kisegítettem az igazgatót, aminek nagyon örültem, de most visszatértem a menedzsmenthez, akik nagyon kedvesek és segítőkészek. Szeretek bejárni dolgozni, ezért tanítás előtt és után megyek dolgozni, nem hagyom abba.
Ami érdekes és mindenkit meg fog lepni, nem írok szakdolgozatot. Az én szakomon választható és nem kötelező szakdolgozatot írni. Habár már kitaláltam miről írnék, inkább úgy döntöttem felveszek helyette más tantárgyakat, hogy bővítsem a HRM, Üzleti és Marketinges tudásomat. Nyugodjatok meg, rendes BA HRM és Business menedzsment diplomám lesz.

I will finish the final year of university on Human Resource Management (HRM) and Business Management course and the teaching has already started on Monday. Honestly I really missed uni, I love being a student and I enjoy the challenges I come across, while I am doing the assignments. Of course as always I work as well. I work as a PA in the university's online learning department. For a while I supported the director which I was really happy for, but now I support the management who are really nice and helpful. I love going to work, so before and after teaching I will still go to work.
What is interesting and will surprise everybody that I will not write a dissertation. On my course it is optional, not compulsory so I thought I will choose other modules instead, to widen my HRM, business and marketing knowledge. Don't worry I will still get a proper BA HRM and Business Management degree.
Pár napja elgondolkodtam azon, hogy esetleg Divat Marketinget tanulnék a diploma után, de a Munkajog is érdekel. Szóval még nem döntöttem el mit csinálok egyetem után.

Since couple of days I am thinking about doing a Fashion Marketing course, but I am interested in Employment Law as well. So I haven't decided what I will do after uni.

Norbi még mindig a Rolls Royceban dolgozik mint IT Engineer (Informatikus mérnök). Nagyon szereti a munkát és az azzal járó kihívásokat. Folytatja az egyetemet másodéven de online. Mielőtt mindenki a szívéhez kap, nyugodjatok meg, így is ugyanolyan diplomát kap mint én fogok, csak így a munka mellett ez neki egy jobb lehetőség.

Norbi still works in Rolls Royce as an IT Engineer. He really likes his job and the challenges come with it. He will continue uni as well from second year but online. Don't worry he will get a proper degree just like me, but studying online is a better option for him.

Közben természetesen írom a másik blogomat, TeawithOrshy-t, amivel rengeteg tervünk van. Sajnos még nem árulhatok el részleteket, de már nagyon várom, hogy mindegyik valóra váljon.

Of course in the meantime I still write my other blog TeawithOrshy and we have so many plans with it. Unfortunately I cannot tell you any details, but I cannot wait everything to happen.

Sajnos, az Orsy Anglia blogra nincs már időm, nem tudok bejegyzéseket írni rendszeresen, így pedig szerintem nincs értelme. Van még egy kettő majdnem kész bejegyzést, azt ahogy időm engedi majd még felrakom.

Unfortunately I do not have time for Orsy Anglia, as I cannot write posts regularly, so I cannot see the point of doing it then. There are still couple of drafts which I might post as soon as I will have some time.

Köszönöm szépen a támogatásotokat és azt, hogy olvastok!

Thanks for your support and reading my blog!

Üdv: Orsy
Bye: Orshy