November 23-24

Tegnap a Bistroba dolgoztam 9től 4ig. Úgy volt, hogy csak kettőig, de 1kor megkértek maradjak még. Egész nap csak törölgettem, meg néha összeszedtem az asztalokról a kávéscsészéket, meg a többi cuccot. Jól elvoltam, mert beszélgettem a chefekkel, és a lett lány Vita is dolgozott. Sokat beszélgetünk, így gyorsabban ment az idő. Ingyen forró csokit, és cappuchinot ittam, egyébként egy font. Mivel Emmie, akinél minden szerdán ott alszok, folyamatosan lemondja az ott alvásaimat egyéb programra hivatkozva, úgy gondoltam keresek mást. Megkérdeztem Vitat, mert ő és Arina ketten bérelnek egy lakást. Remélem holnap azt mondja, hogy náluk alhatok-e január végétől.
A hét így néz ki:
Csütörtök: vendéglátós óra 9-11, bistroban melo 11től szerintem 4ig.
Péntek: 9-4ig meló a bistroban
Szombat: 9-4ig meló bistroban
Eléggé túl vállaltam magam, de nem baj megoldom. Megéri, mert sok pénzt kapok. Így teljességgel tudom élvezni a karácsonyt, mert szeretném a szeretteimet meglepni valami aprósággal és Norbi válláról is leveszek egy kis anyagi terhet, ha magam veszem meg a dolgokat amikre vágyok, és nem őt nyúzom állandóan. Habár egész visszafogtam az amúgy is kevés igényeimből.
Nagyon rég vettem ruhát, de most majd szeretnék egy két pólót, hosszujjút. Közösen vettünk nekem egy csizmát. Nagyon drága volt, de bőr, és extra kényelmes. Ha sokáig fogja bírni akkor még elégedettebb leszek vele :)
Szerdán szokott lenni az éttermi óra, de ma engedélyeztem magamnak egy szabad, pihi napot. Annyira volt szabad, és pihenős nap, hogy egész nap a reportot írtam. 1500szó, objektív nézőpont, grafikonok, ábrák, stb. Téma: Az éttermek és hotelek alkalmazottai, vezetői. 1375szónál tartok, és még van egy nagyobb rész, a konyhai alkalmazottak, és a befejezés. Holnap megkérdezem a tnőt mennyire nyúlhat hosszabbra a report, mert még legalább 400 szó kellene :) Azért kicsit sikerült pihennem, mert 10kor keltem 6:20helyett. Tök durva kiakadok a 6:20as kelés miatt, holott tavaly végig 5 órakor keltem...
  Az időjárásról régen írtam, úgyhogy elmondom milyen itt a télies időjárás. Nyirkos, ködös, hideg, fagyos, fagyos...és fagyos.... állítólag az új csizmám 100% vízhatlan, úgyhogy bízom benne se nem fogok fázni, se nem fog beázni a csizmám, ha esik.
Volt időm tegnap a buszig, úgyhogy lefényképeztem Buxtont az egyetemtől a buszmegállóig :)

Kedvenc antik boltom kirakata