Április 1

Több dolgot van mit mesélnem erről a napról.
  Úgy döntöttem, profikra bízom a hajam, és befestetem szőkére. Ezért kértem időpontot a suli fodrászatában (ahol a diákok gyakorlatoznak, persze van tanár, aki mondja mit kell csinálni) Imádom az otthoni fodrászom, de muszáj volt kezdeni valamit a hajammal, mert nagyon gáz volt. 20 fontot fizettem, ami az otthoni ár duplája.
  Daniella (tanuló) nagyon kedves volt, és mindent megtett a hajamért. Nem nagyon akart szőke lenni, de jobb volt mint előtte. Aztán mivel menstruáltam ezért ledobta a hajszínt, tehát ugyanott tartok mint voltam. Remélem drága kedves Csilla fodrászom kezd valamit a hajammal, ha nem sikerül, akkor visszabarnul. A fodrászatot a suliban nagyon tudom ajánlani, nagyon kedvesek a tanulók, és az oktatók is. Olcsóbb mint bárhol máshol a környéken..
Sajnos képet a szalonról nem tudtam csinálni, majd máskor.
  A másik dolog, ami miatt fontos április 1je, és nem a bolondok napja, az az, hogy pontosan 1 éve találtuk ki Norbival, hogy kijövünk. A publikálása :) 2 héttel később történt. Nagyon gyorsan találtuk ki, de nem bántam meg, jól érzem itt magam. Tudom, hogy pár embert megbántottam, mert olyan gyorsan történt az egész, de remélem most már mindenki látja, megérte.