Magyarországon

Derby-ban vagyok ismét, de még írok pár sort arról mi történt otthon.
  Szóval nagyon jól esett, hogy sok mindenkivel tudtam találkozni, az viszont nem volt jó, hogy megint pár ember kimaradt. Azt hiszem ez sajnos így lesz, nem tudok elég időre hazamenni. Egyébként jó érzés volt visszajönni, szeretem Angliát.
  Tehát akkor kanyarodjunk vissza április 15-re, amikor is elmentem Mimivel a ZSÉDA koncertre. Alapból már szimpatikus volt nekem Zséda, és ismertem pár számát, de ez a koncert, mindent felülmúlt. Imádom a hangját, a lényét, azt, hogy olyan szerény és tiszta. Most eszembe jutott, amit még gimiben tanultunk: egy idő után az ember letisztul, ami nekem azt jelenti, hogy megtalálja az egyensúlyt az életében, egyszerűen Zséda. Tényleg teljesen oda vagyok érte. A zenekar tagjai közt volt Rakonczai Viktor (zongora), és a Fábry Showból ismert Kuzbelt Péter (szaxofon), plussz a dobos, és nagybőgős. (Sajnos nem találtam meg a nevüket a honlapon) A koncert középpontjában a zongora volt, és saját számokat, feldolgozásokat is énekelt Zséda, nagyon szép hangja van.




Koncert végén megkerestük Zsédát, kértünk autogramot, és képet is csináltunk. Egész koncert alatt kb. 15 cm-es magassarkúban állt, megkérdeztem, azt mondta kényelmes, nem fáj benne a lába :) Majdnem egy magasak vagyunk, ugyanis én is magassarkúban voltam.

Másnap, azaz szombaton családi nap volt. Elmentünk Tatabányára a Gyémánt fürdőbe. Szaunáztunk, úsztunk, gőz kabinoztunk, jacuzziztunk, és csúszdáztunk, nagyon jól éreztem magamat. Volt még vízágy is, jó volt azt is kipróbálni. Tetszik ez a hely, máskor is szeretnék majd visszamenni. Sajnos kép nem készült.
Bővebb információért kattints ide!

A fürdő után elmentünk rokonokhoz, aztán pedig az Öreg Favágó Kocsmájába, Tarjánba. Ez egy bajor kocsma és étterem. A honlapról szedek le pár képet:

A Bowling pálya az emeleten van


A kaja eszméletlen jó volt, és nagy adag, a felszolgálók kedvesek voltak, az egész hely nagyon hangulatos, ide is szívesen visszajönnék. Ez a nap is nagyon jó volt, élményekkel teli. Bővebb információért kattints ide!

Ismét lehetőségem adódott a gimiben előadást tartani. Két nap voltam, összesen 4 órás volt az előadás 3 osztálynak. Az egyik előadást 15-én tartottam, 2 órás volt, felét angolul, felét magyarul magyaráztam. 3 feladatot is vittem magammal: Angol önéletrajz írás, Akció terv (angolul), SWOT analízis (erősség, gyengeség angolul). Nem mindenkit érdekelt, nem is mindenki írta, de nem bánom, voltak akik nagyon ügyesek voltak, elégedett voltam az egésszel. Persze lehetne jobb is, mindig fejlődni kell, de ahhoz képest, hogy kb. ez volt a 4.-5. prezentációm elégedett vagyok.

Örülök, hogy tudtam találkozni a rokonaimmal, és barátaimmal. Jó érzés volt, hogy mindenki örült nekem (viszont is így volt).