Április 6 éttermi "vizsga"

Ettől a naptól tartottam, teljesen alaptalanul. A lényege a "vizsgának", Leonard a tanszékvezetőnk lesi minden mozdulatunkat, és osztályozz minket, 3 részletben. Teljesítményünk az est, elején, közepén és végén.
  A Spa tanulók és a Bor Egyesület tagjai jöttek el az étterembe, őket kellett kiszolgálni. Megteríteni 60 főre, kiszervírozni az összes kaját (zsömle szerű vajjal, előétel, főétel, desszert, kávé). Az eleje nem alakult túl fényesen, mert aki a manager volt, ő nem igazán volt jelen az étteremben. Na mindegy, mindenkinek nehéz volt egy picit, most csináltunk ilyet először.
Magammal elégedett voltam, úgy éreztem jól teljesítek. Len félrehívott, és elmondta, az elején C-kaptam ami 3-as alának felel meg, de aztán az est közepén jobb voltam ezért B-t kaptam ami 4esnek felel meg, és ez lehet jobb, csak legyek jobb csapatjátékos, figyeljem hol segíthetek stb. Annyira motivált lettem, és boldog, hogy nagyon jól éreztem magam. Plussz az egyik vendég a Bor Egyesülettől (idősek voltak) megdicsért, hogy egész nap mosolygok :) Azt hiszem ennél jobb nem is történhetett volna. Egy vendéglátós akkor is mosolyog, ha legbelül sír... Természetesen én maximum az örömtől sírtam legbelül. A Spa-sok pink partyt kértek, ehhez igazodott a szolid dekoráció. Sajnos nem volt pink, vagy lila szalvéta, ezért lett a piros. A vendégeket, rózsaszín Cosmopolitan welcome drink várta.


Vendégek

Gayla, és Becky a Bárban
Sasha és én


Orsyka felszolgál

 
 A konyhában dolgozók:
Emmie, George, Danielle, Rob, James, Karina, Paige


Vicky, Liam és Shante Vicky adta ki az ételeket, Liam volt a fő manager

Rosie és Amber

Rosie és én, a Bárban pedig Gayla és Becky

A legvégén B+-t kaptam, ami egy nagyon erős 4es. Nagyon örülök neki, büszke vagyok magamra, hogy ennyire sok mindent megtudtam tanulni, és, hogy helyem van egy angol egyetemen. Ez a B+ csak 50%-a a jegynek, mert még kell írni egy riportot blog formájában, és az adja a 100%-ot.