Hírmorzsák 2.

1 hétig nem volt internetünk, mert csak tegnap jött a szerelő bekötni a TV-t, telefont és az internetet. Ezért nem tudtam írni. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire hiányozhat az internet a mindennapokból.

Tervezek egy olyan bejegyzést, ahol leírom mi mennyibe kerül. Tehát a rezsi, TV, internet, minden.

Nagyon jól érzem magam ebben a lakásban. Tágas, mindennek megvan a maga helye, a lakás illata is finom. Majd csinálok képet, csak a telefonom szervízben van. (ez egy másik jó hosszú story)

Tegnap vettünk tányér szettet, és írjuk a listát mit kell még vennünk, hogy tényleg otthonos legyen a lakás. Szeretnénk kanapét, könyvespolcot, TV állványt, szekrényt a nappaliba, kávézó asztalt stb. Úgy hogy van még mire költenünk. Szeretnénk hazamenni augusztusban 2 hétre, most már tényleg el kell mennem fogászatra is.

A melóval minden ok. A múltkor volt egy skót vendég az étteremben, és nagyon dicsért, mennyire ragyogtam az étteremben,  míg a többi pincér csak teszi a dolgát. Elmondta nagyon határozottan dolgoztam, mindig tudtam mi a dolgom, és teljesen lenyűgöztem. (Ezek az ő szavai) Annyira dicsért nem nagyon tudtam már vele mit kezdeni :) Természetesen ez nagyon feldobta a napomat, + az is, hogy 15 Font borravalót adott. Úgy egyeztünk meg a többiekkel, hogy ha valaki kap borravalót, összedobjuk és elosztjuk igazságosan.

Elméletileg az étterem forgalma növekedni fog, ami több munkát jelent a közeljövőben.
A jövő hetem érdekes lesz.
Hétfő 5-11este,
Kedd: 6-11este,
Szerda- Csütörtök szabad,
Péntek: 7-12 reggel.
Az egyik pincér nem tud jönni hétvégén úgyhogy átvállaltam a műszakját, remélem jól tettem. Tehát
Szombat: 7- 12 reggel, 18-23 este,
Vasárnap: 6-12 reggel, 17-23 este.
Nyilván más is dolgozik 10-12 órát, de ez biztos sok lesz nekem. Nem baj, pénz, tapasztalat, mert reggeli műszakot is csinálok, + látják rajtam, hogy tényleg megteszek mindent ami tőlem telik. Ez így 38 óra, ami 228 font, kb. 65ezer forint.
A múltkor vettem már fel szoba szervízt telefonon keresztül, amitől mindig félek. Tiszta ciki ha nem értek valamit, de megy, nincs baj vele.

Voltam az egyetemen tegnap. Úgy volt, online kurzusra megyek át, de elég rizikós, mert ha nem tudom fizetni a modulokat akkor kiraknak a szakról. Úgyhogy maradok nappalin, és igyekszem összeegyeztetni a munkát az iskolával. Megkaptuk az osztályzatokat is. Egy következő bejegyzésben erről is hosszabban írok majd. Leonard elmondta, nyugodjak meg, megvan minden kreditem és másod éves lehetek.

Norbival júliusban ünnepeljük a 4 és fél éves évfordulónkat. Voltak problémák, de a költözésnek is köszönhetően, jobb minden, a kapcsolatunk is. Ez a költözés a legjobbkor jött, és most igazán boldognak érzem magam. Az egyetem is ok, a munka is, és a párkapcsolat is, Norbi oldalán is ugyanez. Látom, hogy haladunk, nem csak egy helyben toporgunk.

Mostani hírmorzsák ennyi lenne, igyekszem képeket hozni, és színesebbé tenni a blogot. Szeretném átalakítani a kinézetét is. Egy kis türelmet kérek, és sokkal jobb lesz a blog.