Május 21 újabb esküvő és búcsú buli

Habár anyagilag nem nagyon éri meg, azért fel szoktam járni Buxtonba dolgozni. Ismét egy angol lagzi volt, de ez teljesen más volt mint Ann fiának lagzija. Egy dolog ugyanaz volt, a zene a mai pop muzsika volt.

Pierre-rel megbeszéltük, munka után elmegyünk bulizni egyet. Én 2:30kor kezdtem, ő 4:30kor, és úgy volt, hogy 7:30ig melózok. Aztán mivel nem akartam csak úgy várni Pierre-re, máshova meg nem nagyon tudtam menni, ezért dolgoztam 10ig.

Pár kép a lagziról:

Sajnos a képek elég sötétek lettek, de legalább látszik a különbség a két lagzi között, amit pár bejegyzéssel előbb már bemutattam. A pár nagyon szereti a focit, ezért minden asztalon volt egy kép egy focistáról.

Ezután éjfél körül elmentünk bulizni Richard, George, Bea, Pierre és Én. Ez egy ilyen búcsú buli volt, ugyanis Pierre-t felvették Belgiumba egyetemre. Nagyon jó barátok vagyunk, nagyon fog hiányozni, de örülök, hogy jobb lesz neki ott mint itt. Annak az iskolának 3 étterme van, és a Hilton hotelben gyakorlatozhatnak. Hát mit ne mondjak, én is mennék :)


4 órán keresztül folyamatosan táncoltam, szinte szünet nélkül, ennek meg is lett az eredménye. Hétfőre bedagadt az egész balos térdem, 3szorosa volt mint a másik. Nagy nehezen lecammogtam a dokihoz, aki közölte, pihentessem, mert tele van folyadékkal, és annak fel kell szívódnia. A gyógyulási idő 7-14 nap. Nagyon boldog voltam, meg is utáltam a magassarkú cipőt. Aztán amikor volt a buli itt nálunk, akkor is sokat táncoltam, de balerina cipőben. Megint kicsit bedagadt a lábam, de már sokkal jobb.

Úgy volt, hogy reggel 6:40kor jön a buszom. Addig fent maradtunk Pierre-rel, mutatott francia zenéket. Aztán kimentem a buszmegbe, hát csak nem jött a busz. Megnézem a menetrendet, 9:40kor jön az első busz. Visszamentem a koliba, Pierre annyira aludt, nem hallotta, hogy kopogtam. Na mindegy, elmentem Buxton bevásárló utcájára, gondoltam hátha valami nyitva van, mert nagyon hideg volt. Természetesen semmi nem nyit ki 9-10ig, a pubok 11-12 körül nyitnak. Felmentem a Market Place-re, ahol láttam, jön egy busz előbb 8:40kor, de még mindig volt másfél órám fagyoskodni. Aztán befutott a National Express busz, ami Londonig megy, és tudtam megáll Derby-ban. Elmondtam nekik mi a story, ( egy napja nem aludtam, ami nekem nagyon sok) és, hogy 7 fontom van, vigyenek haza :) 6,40fontért hazavittek 45 perc alatt. A Transpeak buszra kellett volna várnom még másfél órát, 4,90Font a jegy, és másfél óra az út. Nagyon örültem a buszsofőrnek, hogy ilyen kedves volt.