Mindenféle röviden

Mostanában nem nagyon írom a blogot ennek több oka van. Megyek mindenhova mint a mérgezett egér, albérlet keresésben nyakig benne vagyunk, a múlt hétvégén buli volt + a lustaság.

De akkor megyek végig szépen sorban.

Tomi kiköltözött a lakásból, úgyhogy most ketten lakunk itt Norbival. Mindenképpen jó lenne valami másik albi, ami közelebb van a központhoz, szebb és békésebb környéken van, és más az elrendezése. Kb. 3 albit láttunk eddig mindegyik baromi kicsi, és drága. A maximum pénz amit tudunk rá költeni az 500Font, de ez nagyon maximum, szóval a háznak is nagyon jónak kell lennie. Holnap is megyünk két helyre, és még várunk több visszahívást ügynökségektől.

Voltam a Holiday Inn-nél szerdán, aláírtam a papírokat. Meg kell mondjam, kicsit csalódott vagyok, mert a túlórabér ugyanannyi mint a normál órabér, azt hittem több lesz. Kapunk egyenruhát, és a borravalót megtarthatjuk. (de nem gondolom, hogy az olyan nagy összeg lenne) Ma megyek 2-re mert lesz tűz és balesetvédelmi oktatás, aztán gondolom végig mutogatnak mindent, lehet dolgozok is. Nem tudom.

Időjárás: Múlt héten mindenki mondta, hogy Magyarországon 30fok van, na itt 15 fok volt és esős idő. Aztán most már van 20-25fok is, ez már nagyon tetszik. El sem hiszem, hogy tudok szandit hordani.

A múltkor szerveztünk egy bulit, itt nálunk. Sajnos kép nem készült, de itt volt 7 magyar (velünk együtt), 1 lett, és 3 lengyel. Nagyon jó buli volt táncoltam sokat.