Drogériák- avagy hol érdemes smink cuccot venni

Június elején már megígértem ezt a bejegyzést, de sajnos csak most van időm megírni. Van pár sminkmárka, amit Magyarországon nem lehet kapni, Angliában viszont igen. Ebben a bejegyzésben igyekszem mindent leírni amit láttam az itteni drogériákban.



Lehet, hogy valakinek egyértelmű, valakinek nem, a lényeg Rossmann-t, Dm-et, Müllert ne keressetek, mert nincs. Általában elmondható, hogy német márkájú cuccokat nem lehet kapni Angliában. Ez vonatkozik hajfestékre, gyógyszerre, élelmiszerre, bármire. Tehát smink márkák közül nincs Catrice és Essence. (legnagyobb bánatomra.)

Rossmann, Dm, és Müller helyett viszont van Superdrug és Boots. Mindkettőt szeretem más más okból.

Kezdem a Superdruggal. Kicsi drogériáról van szó, mondjuk a Boots-hoz képest. Árukészletét tekintve a Rossmann-hoz hasonlítható, hiszen tele van drogériás sminkmárkákkal, nincs high-end, azaz Chanel, Estée Lauder stb.


Viszont van MUA, ami a Make Up Academy-t jelent. A Superdrugban minden termék 1Font (300Ft), viszont a webshopban láttam 2-4fontért is sminkcuccot. Különböző blogokban dicsérik ezeket a termékeket, de mindenképpen kell alapot használni hozzá. Ezt onnan tudom, mert nekem még nincs primerem, és összegyűlt a smink a szemhéjamon. Ha valaki ellátogat Angliába, mindenképpen ajánlom a MUA-t, mert nagyon olcsó és sok színből válogathatunk.
Megtalálható még a Barry M, Gosh, MeMeMe, Revlon, Une és Beauty UK, a Superdrug saját márkája, ami otthon szintén nem kapható. Nem vettem sok sminkterméket mióta itt vagyok, mert fontosabb, hogy berendezzük a lakást, vagy venni valamit a suli miatt, így nem tudok nyilatkozni a termékekről.
Ezen kívül megtalálható Max factor, L'oreal, Rimmel, Miss Sporty, Maybelline, de ezeket Magyarországon is be lehet szerezni.
Egyébként Estée Laudert találtam a webshopban, de a drogériában én még nem láttam.

Sminkcuccokon kívül mindent megtalálsz amit egy normális drogériában kapni lehet. Dezodor, tusfürdő, hajfesték, hajápolási szerek + üditő és chips stb.

A Boots már sokkal nagyobb drogéria, szerintem 4szer akkora mint a Superdrug. Külön részekre osztható: optikus, fényképelőhívő, baba cuccok, gyógyszertár és a drogéria rész.




Az optikusnál szemvizsgálatot és hallásvizsgálatot vállalnak. Lehet venni olvasószemüveget, napszemüveget és kontaktlencsét.
A fényképelőhívó részlegnél nyilván fényképeket lehet előhívni :) Haha.. 1 normál méretű fotó előhívása 40 penny (100-150Ft). Két gép áll a rendelkezésre: az egyik instant, tehát kijelölöd a képeket, amiket szeretnék előhívatni és már kész is. Ez olcsóbb mint a másik. A másik opció, hogy egy másik gépen megrendelem a képeket, kapok egy blokkot, amivel 1 óra múlva mehetek a képekért. Én ezt az opciót választottam, és nem csalódtam, mert nagyon jók lettek a képek.
A babacuccoknál, mindenféle kiegészítőt megtalálhatunk a kicsi dolgoktól a nagyobb darabokig. Tehát cumisüvegtől a babakocsiig bármit + ruhákat.
A gyógyszertár nem szorul magyarázatra, de ha bárkinek bármilyen kérdése van, csak szóljon.
A drogéria részben megtalálható külön a parfüméria, a smink részleg és az egyéb kategória.

Sminkcuccok: 17, Benefit, CHANEL, Clinique, Estée Lauder, L'oreal, Max factor, No7, Revlon, Rimmel, Dior, Collection 2000, MyFace, stb. + Rimmel, Maybelline- de ezek otthon megtalálhatók.

Van egy Wilkinson nevezetű bolt, ahol mindent lehet kapni, ami lakással, házzal kapcsolatos. Itt is lehet venni sminket, Rimmelt, Collection 2000-t, és még egyet de az nem jut eszembe.

Vannak egy fontos boltok is (99p, poundworld, poundland), ahol szintén lehet venni egy két smink cuccot. gondolom ezek kiselejtezett áruk, mert 1 fontért adják.

Remélem azoknak, akik jönnek ki Angliába, tudtam segíteni egy picit. Ha bármi kérdés van, nyugodtan írjatok.