Virgin Media internetszolgáltató

Már egy ideje próbálkozom képeket feltölteni a blogra, de ezzel a mostani internettel amink van, ez lehetetlen. Mikor Norbi kijött Angliába előfizetett a Virgin Media-ra, ez foglalkozik az internettel, TV-vel, vonalas telefonnal, és a Virgin Mobile-ra ami a mobillal foglalkozik.



Egy darabig szinte majd egy évig jó volt, problémánk nem volt a szolgáltatásukkal, csak a Virgin Mobil-al, de azt is megoldottuk.

Ott kezdődött a probléma, amikor beköltöztünk a városba, Derby-ban. Norbi felhívta a céget, hogy költözünk, vinnénk magunkkal a Virgint is. Mondták nem kell aggódni, minden rendben lesz, bekötik az új digitális TV-t, meg a telefont, internetet és kész. Így is lett. Aztán persze folyamatosan kaptuk a számlákat, be is fizettük rendesen. Kicsivel többet kértek mint ahogy volt a szerződésben, de gondoltuk majd felhívjuk őket később, nem akkora ügy... Egyszer csak kaptunk egy csekket 90Fonttal (27ezerFt), hogy azonnal fizessük be. Néztünk nagyokat, hiszen eddig folyamatosan fizzetük a csekket akkor miről beszélünk?

Sehogy nem lehet elérni ezeket a szerencsétleneket csak telefonon. A minimum időtartam amit Norbi a telefonon töltött 1 óra, ez egészen elment néha 2 és fél órába, vagy napi több órába.

Hiába mondtuk az ügyfélszolgálatosnak, hogy mindenünk be van fizetve (bankszámláról automatikusan vonják) nem hitt nekünk. Végül Norbinak leesett (nem is az ügyfélszolgálatosnak), hogy amikor költöztünk nem törölték az akkor előfizetésünket, tehát a régit fizettük rendesen, feleslegesen, és a 90Font pedig az új számla összevonva. Rá pár napra kaptunk egy új levelet, hogy végrehajtóhoz viszik az ügyet, és rátesznek plusz 10Font (3000Ft) az egészre mint késedelmi kamat. Akkora már akkora lett a fejünk az idegeskedéstől, hogy az nem igaz.

Norbi megint hívta őket, megint órákat töltött a telefonon mire egy managert kérve, végül "megoldották" az ügyet. Vagyis egy részét. Mert a 90Fontot még mindig kérték, csak eltörölték a régi előfizetést. Ekkor újra telefon. Ismét egy managert kérve, ismét azt mondták minden rendben, igazából még ők tartoznak pénzzel nekünk.

Most, hogy elköltöztünk Chapelbe, Norbi le tudta alkudni az árat velük, tehát örültünk, hogy nem kell szolgáltatót váltanunk, biztos semmi probléma nem lesz már a Virginnel. Hát nem így történt. 35fontot fizetünk egy 10megás internetért+ telefonért, Derby-ban ebben az árban a TV is benne volt (+ egy 30 megás net). Megkaptuk az ADSL-es internetet, örültünk, hogy 2 hét után van internetünk. Csak hát nem működik rendesen. Hívta őket Norbi megint, hogy ennyit fizetünk legalább működjön normálisan az internet, a 21.században nem nagy dolog egy videót megnézni, vagy letölteni akár egy sulis anyagot. Mondták idő mire átáll az egész, aktiválástól 10 napig sz*rakodhat az internet. (elnézést a káromkodásért, de gusztustalan amit művelnek) Már másnap úgy döntöttünk lemondjuk a szolgáltatást, hiszen ezt az aktiválástól számítva 7 napon belül díjmentesen meg lehet tenni, sőt a routert ha visszaküldjük nem kell kifizetni- ezt írja a Szerződési Feltételek (SZF) c. dokumentum.

Norbi ismét hívta őket, hogy lemondja a szolgáltatást, mire a drága ügyfélszolgálatos közölte, hogy 24Font (6-7ezerFt), plusz még a routert is kifizettetné ami 45Font. Norbi hivatkozott a már említett dokumentumra, erre a válasz az volt, hogy nincs címük ahová vissza lehet küldeni a routert, plusz mindenféleképpen ki kell fizetnünk a 69Fontot.

Azóta megrendeltünk egy másik szolgáltatót aki majdnem feléért jobbat nyújt mint a Virgin, lehetőleg tartják magukat a SZF-hez, és kedvesebbek a vásárlókhoz.

Nyílván nem mindenkinek ez a tapasztalata a Virginnel, de nálunk leírták magukat egy életre. Még mindig nincs pont az ügy végén, harcolnunk kell azért, hogy visszaadják a pénzünket, plusz ne fizetessék ki a 69Fontot. Azt már mondanom sem kell, hogy a telefonszámlánk kb. 30Fontra (10ezerFt) rúg, csak a velük eltöltött beszélgetések miatt.