Tantárgyaink

Nem ezt a bejegyzést terveztem mára, de Norbi kidobta a blokkjainkat :) A legtöbben az angliai élelmiszerárakra keresnek rá a blogomban, ezért hamarosan megcsinálok arról megint egy blogbejegyzést, csak más szupermarketekkel.

Ezért ma leírom ebben a félévben milyen tantárgyaink vannak, hogyan alakulnak a dolgaink. Ezen a héten hivatalosan is elindult a tanév, megvoltak az első előadások. Mint azt már említettem, itt az egyetemen 4-5 tantárgy van egy félévben. Mindkettőnknek 4  tantárgy van ebben a félévben (következő félévben nekem 5 lesz.)

Norbinak ezek a tantárgyai az őszi szemeszterben (Culinary Arts= Gasztronómiai művészetek szakon van):

Culinary Arts = Heti 3 órában főzni tanulnak.
Costing and Commodities= Mindenféle éttermi költségvetést megtanulnak.
Introduction to research and academic skills= Megtanulják hogyan kell esszét, riportot írni és a különböző forrásokat (könyv, újság, stb ) megfelelően felhasználni.
Food and Beverage Operation 1= Ez az éttermi óra, ami nekünk is volt tavaly. Dolgozni fognak az étteremben is, és a konyhában is.

Ezek lesznek tavasszal:
History of Food= Gondolom étel-ital történet. :)
Culinary Arts 2= A Culinary Arts folytatása.
Media Cookery= Ezt még nem tudom, hülyeséget nem akarok írni.
Food and Beverage Operations 2= F&B Op. folytatása


Az én tantárgyaim a következőek az őszi szemeszterben (Hospitality Management= Vendéglátás menedzsement másodév):

Event Catering Management (15 kredit)= December meg kell szerveznünk az egész Diplomaosztót, ahol több mint 600 vendég lesz. Vannak alap dolgok amihez nekünk nem kell hozzányúlnunk, de az étel-ital fogadás mind a mi kezünkben van.
Financial Decision Making (15 kredit)= Pénzügyi döntések :)
International Marketing and Promotion (15kredit)= A tavalyi marketing elaődások csak most nemzetközire kiterjesztve.
Professional Development Passport 2 (15 kredit)= A tavalyi PDP tantárgy folytatása, aminek a végén egy Portfóliót kell magunkról készíteni, és szerencsétpróbálni a munkaerőpiacon.

Ezek lesznek tavasszal:
Research Methods (15kredit)= Megfogjunk tanulni, hogyan kell egy adott témában kutatást végezni, a leghatékonyabb eszközökkel.
Food Safety and Nutrition (15kredit)= Élelmiszer Biztonság és Táplálkozástudomány. Nem hangzik valami jónak. Gondolom sok szabály, jog stb. Majd meglátjuk.
Managing People (15kredit)= Gondolom itt megtanuljuk, hogyan kell embereket irányítani és jó vezetőnek lenni.
Hotel Operation Management (15kredit)= Lehetett választani két tantárgy közül és én ezt választottam. Szerintem megtanulunk mindent arról, hogyan működik egy hotel :)


Suli mellett mindketten dolgozunk a Bistroban, ahol már dolgoztam régebben. Törölgetni kell, aminek azért örülök mert nem nehéz, és jobban fizet, mint amikor a Holiday Innben dolgoztam.
Emellett az étteremben és a Dome-ban is dolgozom, mert elég sok esküvő van mostanában. Kezdünk helyrejönni anyagilag, aminek nagyon nagyon örülök.