Karácsonyi ajándékok

A tortáról, amit Ann-től kaptam, Itt tudjátok megnézni.

Nem sorolok fel mindent, de pár karácsonyi ajándékról említést teszek.
1: Norbitól kaptam egy ékszeres dobozt:
Nagyon örülök, mert szükségem volt egy ékszeres dobozra, és nagyon szép. Azt hittem Norbi egy vagyont hagyott ott ezért, de 2 font volt, azaz 700Ft, a bolhapiacon találta. Hihetetlen olcsó, és gyönyörű.
2: laptopom volt, egy Sony, rózsaszín kicsi laptop.


3. kategóriába sorolom a ruhákat: pulcsikat, felsőket, pizsit, papucsot. Azt mindenki tudja, hogy általában fázom :) úgyhogy minden meleg holmi nagyon jól jött. Szüleimtől kaptam egy kézmelegítőt, szív alakút, ami szintén nagyon hasznos.
4. Sminkcuccok. Nem szoktam sok sminkcuccot venni szerintem :), főleg nem palettákat. Most ezt bepótoltam, sokáig nem kell vennem semmit.
5. Ékszer, plüssmaci, pénz
Szüleimtől Norbi kapott Horváth Ilona receptkönyvet. Nagyon jó, már csináltam belőle piskótát :) Minden alap dolog le van írva, ami nekem szükséges :)

Remélem nem hagytam ki semmit, minden ajándéknak nagyon örültem.