Assignments/Beadandók

Ebben a félévben 9 beadandóm van. Ez annyit jelent, hogy nincs vizsga, csak a beadandók. Tavaly úgy gondoltam inkább legyen 1000 beadandóm, de egy vizsgám sem. Na, ez megváltozott, ugyanis elég nehezeket kell írni.

Például gazdaság/pénzügy/számvitel órából olyan beszámolót kell írni, hogy egy fickónak van egy cége, én vagyok a pénzügyi tanácsadója (Jó vicc :) ). Adjak neki pénzügyi tanácsokat, csináljam meg a büdzséjét, és előrejelzést, hogyan alakul a cége pénzügye. Ez nem elég, még megcsavarják a dolgot azzal, hogy eddig a fickó magánvállalkozó volt, most viszont szeretne maga mellé egy partnert. Mikre kell odafigyelnie? Hogyan oszlik el a profit? stb. Van még egy része a beadandónak, de azt nem olvastam el, elég az elsővel foglalkoznom.

Humán erőforrásból 1000-1300 szavas esszét kell írni a toborzás és kiválasztás rendszeréről. Írni kell egy munkaköri leírást, a személy tulajdonságainak leírása (milyen tulajdonságai legyenek), és egy hirdetést. Ez egész könnyű, de azért sokat kell utána olvasni, hogy tudjak mindent.
A második pedig egy esettanulmányon alapszik, hogy van egy hotel, és nekik vannak HR-es problémáik. Oldjam meg a problémát, adjak tanácsot. Ez is 1000-1300 szavas.

Marketingből szintén egy beszámolót kell írni (2500 szó). Le kell írni mi a marketing, marketing mix, promóció és, hogy ezek a dolgok hogyan mutatkoznak meg az adott cégnél. A McDonald's-ot választottam, mert habár nem szeretem a kajájukat (KFC barát vagyok :) ), és nem is értek egyet azzal amit csinálnak, de nagyon jó marketingjük van. Elemezhető és marketing orientáltak, úgyhogy a legjobb cég az én marketing beadandómhoz.

A beadandóknál a függelék, táblázat, bármilyen diagram, modell és ilyenek, nem számítanak bele a szövegszámban. Tehát lehet, hogy írtam 2500 szót, de ha csak azt számolom amit lehet akkor írtam 1000 szót.