May Sum

Május 5-én ünnepeltük (pedig 6-én jött ki) Norbi 1 éves Angliában tartózkodását.
A suliból elég későn értem haza, úgyhogy nem tudtunk már éttermet foglalni. Ganka, 3 éve itt lakik Derby-ban úgyhogy ő ajánlotta ezt a kínai éttermet, amit May Sum-nak hívnak. Annyit lehet enni amennyit akarunk 11Fontért (kb. 3500)



Ezen az oldalon találtam egy két képet, de az étteremről kívülről nem sikerült. Holnap ha a városban járok, csinálok egy képet.
Nagyon tetszett az étterem, nem volt zsúfolt, és rengeteg kaja volt. Csoki szökőkút, fagyi választék is bőséges volt, habár ez nem tipikus kínai. (Voltak nem csak kínai kaják is.) Én inkább tengeriherketyűket ettem, nagyon ízlett a hínár :), a rák, kagyló, különféle halak, és két fajta sushi. Szívesen mennék máskor is ebbe az étterembe.

Az étel választék egy része