Munkát kaptam a Holiday Inn-nél

Tegnap felhívtam a Holiday Inn recepciósát, mert nem hívott vissza az éttermi menedzser. Sajnos, nem tudtam vele beszélni, ezért írtam emailt. Olyan 3 körül visszahívott, hogy ma menjek be 3ra.

Bementem a Holiday Inn-be, leültem az étteremhez, és mosolyogva jött oda Chris (éttermi menedzser), és áthívott egy másik asztalhoz. Elmondta, hogy megkaptam a munkát, de még beszélgessek a Bár menedzserrel. Őt is most vették fel, kiderült, hogy lengyel.

Kérdezgetett, elmeséltem az egész sztorimat. Megkérdezte, ha könyvelésen, beszerzésen és humán erőforrás osztályon dolgoztam, hogy hogy most a vendéglátásban vagyok :) Kérdezte akarok-e fejlődni, és ezen a területen dolgozni, vagy csak dolgozni jöttem, és más célom van a későbbiekben. Mondta, reméli egy év múlva ő kapja meg Chris helyét, én pedig az övét :) Azt mondta, nagyon tetszik neki, hogy beszédes vagyok (végre angolul is tudok már beszélni olyan sokat mint magyarul :) ) és, hogy nyitott, mosolygós személyiség vagyok. Ennek nagyon örültem, mert Len (tanszékvezető) mindig kihangsúlyozza, hogy nem elég a diploma, mögé kell egy jó személyiség. :)

A menedzserek mindig kérdéseket várnak, úgyhogy most is eszembe jutott pár. Például, hogy meg lehet-e kóstolni az ételeket, mert ha nem, akkor nem tudok mit ajánlani a vendégeknek. Mondták, hogy nem sokára lecserélik az étlapot, de természetesen mindent végig kóstolhatok, mindent bemutatnak.

Nem tudom, hogy mondtam-e de ez egy 4 csillagos hotel, 4 csillagos étteremmel, ami nagyon jól fog mutatni az önéletrajzomban. Nagyon remélem sokáig fogok itt dolgozni, és minél több tapasztalatot szerezni.

Jövőhét szerdán 3-ra megyek, írom alá a szerződést, és mindenféle papírt. Az álláshirdetésben az állt, hogy 6font/ óra, ami 1800Ft/óra, az kicsit van feljebb a minimálbérnél. (Az egyetemen 6,49et kaptunk) Nem tudom még, hogy pontosan hány órát kell dolgoznom, de reggeli, ebéd és vacsora is van az étteremben, úgyhogy gondolom nem egy műszak lesz.

El sem hiszem, hogy megkaptam a melót. Ez sem volt egyszerű, habár bonyolultnak sem mondanám. Most már csak meg kell mutatnom, jó döntés volt felvenni. :)