Vacsora party

Kb. 2-3 hete Luisa elhívott hozzá Nothinghambe vacsi partyra (dinner party). Először úgy volt nem tudunk elmenni, mert dolgozok, de aztán nem így lett.

A kis csapat: Giuliana olasz Erasmusos, Kasza (lengyel) és Shafiq (angol), Marisa (portugál), Luisa (portugál, legjobb barátosnőm, későbbiekben Lujzikának írom), Norbi és Én.

Imádom a sok nemzetiségből álló partykat, mert sok dolgot lehet megtudni az adott ország kultúrájáról, meg úgy mindenről. + Azt mindenki tudja rólam, hogy imádok ismerkedni, és beszélgetni :) + még vacsi is volt, úgy hogy nagyon jól laktunk.

Lujzika készített halas fasírtot, és ilyen halas rakott cuccot, plusz volt keksz, ropiszerű dolog, garnélarák ketchupos fokhagymás majonézes szósszal. Igazán kitett magáért Lujzi, nagyon finomakat főzött, igazi jó házi gazda volt. Mondanom sem kell a hűtő tele volt mindenféle itallal.
Norbival találtunk az ALDIban magyar vörös és fehér bort, azt vittünk. Nyilvánvaló, hogy a magyar borok voltak a legfinomabbak, mindenkinek az ízlett a legjobban.

Ez nem táncos, mulatós buli volt, hanem iszogatós, ismerkedős, beszélgetős. Remélem a következőt már én szervezhetem úgy, hogy én főzök! :) Bizony ám :)

Lássuk a képeket:

Norbi, Orsy, Giuliana és Shafiq

Kasza, Lujzika és Én

Mi szombat este hazajöttünk, mert másnap találkoztunk egy magyar sráccal, megmutattuk a helyi boltokat, mit hol tud beszerezni. A többiek vasárnap mászkáltak a városban, az utolsó kép onnan van.