Albérletárak Angliában

Ez a blog bejegyzés már elavult, itt olvashatod az újabb bejegyzéseket az albérletekről Angliában:
Egy kis helyzetjelentés a mostani állapotokról. Már említettem azt, hogy Norbi cégen belül jelentkezett a beszerzésre asszisztens állásra ami Bicesterben van. Bicester Oxford mellett van, tehát az innen 2 órányi távolságra. Már terveztem egy olyan bejegyzést ahol leírom az albérlet árakat, most itt van.

Honlapokon szoktuk nézegetni az árakat, mert újságokban annyira nincsenek hirdetések. A honlapokon pedig különböző ügynökségek "árulják" a lakásokat.

Itt, Derby-ban egy két szobás lakás/ ház 350-450Fonttól kezdődik (= 105000- 135000Ft), úgy, hogy alig van kert. Az otthoni árakhoz képest ez a duplája, triplája. Bicesterben, és Oxfordban kb. 600-800 Fonttól (180000- 240000 Ft) vannak 1! szobás lakások/ házak nagy kerttel. Gondolom azért is, mert közel van Londonhoz, meg hát Oxford egyetemi város. Pontosan ezt használják ki, mint Győrben, Pécsett, és Budapesten stb.

Aki esetleg gondolkodik, hogy kijön Angliába, vagy már itt lakik, de elköltözne, azoknak megmutatnék pár linket, hogy hol lehet lakásokat találni.

Ezen a két oldalon inkább Derby-ban lévő lakásokat szoktunk nézegetni.
http://www.findaproperty.com/
http://www.rightmove.co.uk/property-to-rent/Derbyshire.html
Ezeken az oldalakon nagyon drága lakásokat találtunk Bicesterben és Oxfordban.

Ezért nagyon örültünk, hogy megtaláltuk ezt a linket, ezen sokkal olcsóbb és szebb lakások vannak:
http://www.zoopla.co.uk/to-rent/

Ezekben a keresőkben külön be lehet állítani a szobák számát, azt, hogy mennyiért és, hogy hol legyen az albérlet.

A múlt héten jelentkeztem recepciós állásra a Holiday Inn-hez. Felhívott a manager, és mondta, hogy sajnos most nem tudnak alkalmazni, mert szeptembertől nem tudnék főállásban dolgozik az egyetem miatt. Nem kenődtem el, örültem, hogy egyáltalán felhívtak. Mai nap felhívott a manager megint, hogy aktuális-e még az álláskeresés, mert akkor menjek be interjúra. Úgyhogy szerdán délre megyek a hotelbe, interjúra. Nagyon örülök ennek, mert így meg van az esélye, hogy egy 4 csillagos szállodában dolgozzak. A gikszer akkor jön be, ha Norbi megkapja az állást, esetleg én is, és akkor menni kell Oxfordba, nekem meg le kell mondanom a recepciós állást. Na mindegy, majd meglátjuk, az élet/sors mindig mindent elintéz, ez is rendben lesz. :)

Remélem tudtam segíteni ezzel a pár sorral. Akinek bármilyen kérdése van, írjon az e-mail címemre vagy írjon hozzászólást, szívesen segítek.