Költözés

Ezt meg szombaton (17/09/2011) irtam:
Pénteken tudtunk beszélni mindkét főbérlővel (a mostanival, és az újjal), úgyhogy holnap tudunk költözni. Minden nagyon hirtelen történt, tegnap volt az utolsó műszakom a Holiday Innben. Ma visszavittem az egynruhámat, elméletileg a fizumat hó végén kapom.

Mivel Alan hotel manager is elmegy, ezért tegnap volt egy búcsúbulija (pubról pubba járás), ahova elmentem munka után. Egy kicsit az én búcsúbulim is volt. Kettős érzéseim vannak, mert szerettem a Holiday Inn-t, de tovább is szerettem volna lépni, más munka felé. Az egyetemen, vagy Buxtonban, Chapelben (ahova költözünk) biztos lesz munka.


Ma egésznap összepakoltunk mindent, most jönnek az itteni barátaink elköszönni. Holnap reggel a magyar iker lányok apukája fogja elfuvarozni a cuccainkat egy általunk kibérelt teherautóval. Valószinüleg egy darabig nem lesz netünk Chapelben, de szerintem max egy hét.

22/09/2011
Az egyetemrol irok, tehat nincs ekezetem. Vasarnap minden problema nelkul el tudtunk koltozni. Greg, es Janos segitettek ebben. Egy nagy teherautoval egy korrel el tudtunk vinni mindent. Atadtuk a foberlonknek a lakast, es visszabuszoztunk Chapelbe.

Chapel-en-le-Frith egy falu Buxton mellett. Wikipedia azt irja, hogy 10ezer fos varos. A lakas mellett van egy szupermarket a Morrisons (kesobb majd irok rola), melletunk van a buszmegallo is.  A lakas joval kisebb mint az elozo volt, de ez eleg lesz most nekunk. Tegnap es tegnap elott mar jelentkeztem par munkara, remelem minel hamarabb osszjon valami jo munka. Most szombaton jovok az egyetemre dolgozni, mert lesz egy eskuvo (150 fo).

Norbinak kedden volt a beiratkozas. Valaki visszamondta az egyetemet ezert atvettek nappali tagozatra. Az elozo bejegyzesben irtam, hogy ingyen tanulhat, es mostmar, hogy nappalis tobb tamogatast is kaphat. Nagyon orulunk, akkor leszek teljesen boldog ha anyagilag is helyrejovunk.

Jelentkezem amint tudok.