Miért nem London?

Páran kérdezték, hogy miért nem Londonban élünk. Miért is kéne ott élnünk? :) Anglia nem csak Londonból áll, vannak még más nagyon szép városok. Persze nem ez az indok, hanem, hogy amikor kijöttünk, Norbi unokatesójához jöttünk, aki Derbyban él. Tehát nem volt kérdés, hogy mi is ide jövünk. Abszolút nem bánom, mert ez is nagy város, sok lehetőséggel.


Háromszor voltam már Londonban, kétszer 1-1 hétre, harmadjára pedig csak egy napra. Biztos tud London többet mutatni, de a főbb látványosságokat láttam, nem vágyom arra, hogy megint elmenjek oda.

Mikor harmadjára voltunk Londonban, akkor tűz ütött ki a metróban, és lezártak mindent, 2-3 órát kellett sétálnunk a vasútállomáshoz, teljesen pánikba estem. Ez teljesen elvette a kedvemet attól, hogy Londonba költözzek. Itt Derbyban ilyentől nem félek, hiszen itt nincs metró, és Derbyt nem hiszem, hogy bármikor megtámadják, vagy robbantanak, még Londonban ennek nagyobb a valószínüsége.

Derbyban megtaláltam azokat a dolgokat amiket szerettem volna (munka, egyetem), de nem tartom kizártnak, hogy elkeveredjek máshova, akár külföldre.



Nektek erről mi a véleményetek?