Szülinapom/My birthday

Egy évvel öregebb lettem ismét... Ebben a bejegyzésben megszeretném mutatni mivel kedveskedett nekem Norbi.
I am one more year older.. In this post I will show you what I got from Norbi.
A tavalyi szülinapomat itt megnézhetitek. 
You can read about my birthday in last year here. (it is in Hungarian, but you can see the pictures.)

Nagyon szerettem volna egy magyar népmesés pólót. Mikor otthon voltunk utána néztem, és nagyon drága lett volna, ezért Norbi készített nekem egyet :) Nagyon büszkén viselem, és tervezzük, hogy készítünk még pár ilyen magyaros pólót. 

I really wanted to have a Hungarian folk patterned shirt. When we were at home, I found one but it was very expensive, that's why Norbi made me one. :) I wear it very proudly and we are planning to create more.



Szombaton két fogásos vacsorát készített nekem. A szüleimtől, rokonoktól pénzt kaptam, ez egy jó opció, mert így azt veszek amit igazán szeretnék, most például smink cuccot.és ruhákat :)
He made two course dinner for me on Saturday. I got money from my parents and relatives, which is a good option because I can buy what I really want, now for example: make up, and clothes. :)