Olcsó ruhák/Cheap clothes-Primark

A mai bejegyzésben a Primark ruhaboltot mutatom be.
Today I will introduce Primark.


Amikor 2007-ben először látogattam az Egyesült Királyságba, már akkor is beleszerelmesedtem a Primarkba. Aztán 2008-ban második látogatásomkor már tudatosan tettem félre arra, hogy a Primarkban bevásárolok.
In 2007 when I first visited UK I fell in love with Primark. Next time I came to UK in 2008, I saved money to have a shopping in Primark.

Biztos vannak olyanok, akik azt mondják gagyi tucat termék, de én imádom. Ár-értek arányban abszolút jó; ruhákat, üzleti (irodába járós) ruhákat, fehérneműket, pizsamákat, baba ruhákat/kiegészítőket, ékszereket, cipőket, táskákat, + egyéb dolgokat (törölköző, lepedő, függöny, párna) lehet kapni. Felteszek képeket arról, hogy miket vettem a Primarkban és mellé írom az árat (már nem mindegyikre emlékszem, de igyekszem egy kb. árat írni)

I am sure there are people who say that Primark sell crappy products but I love it. It is good value for that money, you can buy clothes, formal clothes, lingerie, pyjamas, baby clothes/accessories, jewelleries, shoes, bags and home accessories (towels, bed sheets, curtains, pillows) I show you some pictures about what I bought in Primark already and I try to write the price as well where I can. 
Hosszúujjú £1-ért vettem leárazáson- Long sleeve shirt: £1 on sale
 Nadrág £11- Trousers £11
Cipő £8- Shoes £8
Táska £1 ezt is leárazáson vettem - Bag £1 on sale
Póló £3- T-Shirt £3

Kardigán £6- Cardigan £6
Top kb. £2-3- Top approx. £2-3
Rövidnadrág kb. £5- Short approx. £5
l
Zakó kb. £30- Jacket approx £30
Farmer £6-10- Jeans £6-10
Hosszúujjú £10- Long sleeve shirt £10

Ing kb. £8-10- Shirt £8-10
Farmer £10- Jeans £10

Kabátka £10- Jacket £10
Férfi hosszúujjú £6- Men long sleeves shirts £6

Hosszúujjú £1 leárazáson vettem- Long sleeve shirt £1 on sale

Ez a gyönyörű szemüveg £1-ért várja gazdáját, nem én vettem meg
These beautiful sunglasses are waiting for someone who will buy it for a pound, unfortunately I didn't buy it
Gyűrű óra £1- Ring watch £1
Kardigán £6- Cardigan £6
Póló £5- T-shirt £5

 Halloweenra szemüveg £2 (felbecsülhetetlen :))/Glasses for Halloween for £2 (priceless) :)
Sál £3- Scarf £3

Táska £10- Bag £10


Nadrág £5- Jeans £5
Póló kb.£3- T-shirt approx. £3
Kardigán £6- Cardigan £6
Rövidnadrág £5- Shorts £5


Rövidnadrág £1- Shorts £1
Szoknya £5- Skirt £5

Top £3
Férfi Póló £5-7- Men T-shirt £5-7
Férfi rövidnadrág kb. £10- Men Shorts approx. £10
Férfi táska £12- Men bag £12

 Boka csizma £15- Ankle Boots £15

Férfi (!) pizsama £12- Pajamas for men £12


Azt gondolom nem sokan engedhetik meg, hogy drága, nagyon jó minőségű ruhákat vegyenek (főleg ha az ember éppen új életet kezd Angliában). A Primark általában az aktuális divat trendeket követi, de árulnak alap ruhadarabokat is. A legtöbb ruha amiket vettem kibír éveket is, de van egy kettő ami sajnos kitágul, pólókból kifakulhat a szín/minta (nem mindegyikből).

I think lots of people cannot afford to buy expensive, really good quality clothes (especially when starting a new life in UK). Primark is following the most recent fashion trends, but they also sell basic clothes. Most of the clothes I bought are still in good conditions after years, but there are some which expands and the colour/pattern of the T-shirts can fade away.

Itt találod Primark honlapját, de sajnos még nincs online webáruházuk.
You can find Primark's website here, unfortunately they still do not have a webshop.

Vettél már valamit a Primarkból? Mi a tapasztalatod?
Have you bought anything from Primark? What is your experience?