Július 11

 Még mindig el vagyok maradva, de igyekszem bepótolni. Tehát vasárnap végre megmozdultunk, bementünk a városba, szép napsütéses idő volt, 30 fok. Én annyira örültem, hogy el sem tudom mondani, az angolok meg szenvedtek a hőségtől. Ja, azt hozzá kell tennem, hogy hiába néztük 30fok, én nem hittem az időjárás jelentésnek, ezért hosszú gatya, póló, harsinya, balerina cipő....mondanom sem kell mennyire bántam, hogy nem hallgattam rá.
  Mint már elmítettem egyik bejegyzésemben, azt szeretem ebben a városban, hogy a régi stílus ötvöződik az újjal.
 Először is kezdeném a Derwent folyóval. Erről nem találtam plusz információt, lehet rossz helyen keresem?? De hát a google a barátunk, csak segítene. (Ezt, hogy google a barátunk, ezt az egyetemen mondta a könyvtáros néni:) )
  A Derby katedrálisról sem találtam sokat, csak annyit, hogy a harmadik legmagasabb toronnyal büszkélkedhet  az ország anglikán templomai között. http://tv2.hu/tenyek/video/a-kiralyno-ajandeka-tenyek-riport Ez a videó, most áprilisban lett feltöltve, nem is tudtam, hogy itt volt a Királynő.
  Természetesen megint vásároltunk dolgokat a belvárosban, és megnéztünk egy két ruhaboltot. A későbbiekben erről is beszámolok.
  Hát sajnálom, hogy az említett helyekről nem találtam semmit, nem adom fel még próbálkozom. A képeket egy következő bejegyzésbe teszem, mert a blog nem engedelmeskedik nekem, nem akarja úgy csinálni ahogy én akarom. Azt hiszem megbocsájtható, hogy bénázom, hiszen kezdő vagyok :)