Miért pont Anglia?Kezdetek...

Kedves Blog olvasók!
Sokan nem tudjátok pontosan miért is vágytam Angliában. Először is nyolcadikos korom óta vágytam ide, hogy itt élhessek, itt járjak suliba. Másodszor az angol nyelvet otthon nem lehet szerintem teljes mértékben elsajátítani, csak az eredeti környezetben. Kétszer voltam Londonban és nagyon megfogott. Az életstílus, az emberek, maga a környezet, a város, egyszóval minden. Sosem gondoltam volna, hogy ez az álmom egyszer tényleg valóra válhat. Most itt van. Persze, egyszerűbb volt úgy kijönni, hogy itt van Balázs évek óta, Norbi pedig két hónapja feltérképezi az itteni lehetőségeket. A blogot azért hoztuk létre, hogy mindenki, akit érdekel el tudja olvasni mit csinálok Angliában, mi hogyan zajlik. Fényképekkel, videókkal szeretném színesíteni a bejegyzéseimet.
Reméltem, hogy sok minden ugyanolyan lesz mint otthon, természetesen semmi sincs úgy :) (de erre majd még kitérek)
Üdvözlök mindenkit a blogomon, jó olvasgatást kívánok!