Július 23

Ma elég sok pozitív dolog történt velem.
  Először is kezdeném azzal, hogy tegnap elkezdtem az IELTS testbuilder című könyvet és a hallgatási feladatnál 40/30 pontom lett. Számomra ez hatalmas siker, úgyhogy habár az olvasás nem lett annyira jó (az első olvasási feladatot oldottam meg, nem az egészet, ami négyből áll ) nagyon örülök.
  Napok óta próbálom behozni a lemaradásomat Született feleségek c. filmből (Szilvihez képest :) )Mostanában a lustaságom miatt magyarul nézem, de az újabb részek (2.évadtól nézem) angolul vannak felirat nélkül. Úgyhogy azt gondolom ez így most elég: a Testbuilder és a Szüli-felik (Krisztitől tanultam :) ).
  A mai napot egy kis sporttal kezdtük, elmentünk a helyi uszodába. Nem akarom magam fényezni, de egyre jobban tudok úszni. Most már élvezem is. Ezután elmentünk a Tesco-ba vásárolni. Itt meg kell említenem a self- checkout-ot. Ez egy masina, pénztáros néni nélkül. A vonalkódot mi húzzuk le, mi tesszük be a szatyorba a cuccokat. Lehet fizetni készpénzzel, bankkártyával, bárhogy. Először, vagyis jó sok ideig nem mertem hozzányúlni a masinához, mert túl új nekem. Most már összebarátkoztunk :). A mellékelt képen egy hasonló gép látható, annyi, hogy a cash out a Tescoban nem ott található. Jah, és aprót is elfogad a gép, és normálisan ad vissza.

  A Tesco után hazamentünk enni, aztán elbicikliztünk az egyetemre, ami 30 perc, persze emelkedőnek. Megtudtuk, hogy Norbinak lehet összejön az egyetem, mert beszámítják a tapasztalatait is. Az én dolgaimról annyit tudtunk meg, hogy nem baj, hogy az IELTS vizsgát csak szeptember 4én tudom lerakni (mert ez az első időpont Nottinghambe), mivel 20-a körül kezdődik a suli. A diákhitellel kapcsolatban is próbáltunk érdeklődni, adtak egy telefonszámot, majd hétfőn felhívom őket. Jah és még megkérdeztük, hogy beszámítanának-e pár tantárgyamat. Azt mondták mellékeljem, fordítsam le amit kértem a sulitól az egy évemről. Egyébként nem hiszem, hogy beszámítják, de egy próbát megér.
  Az egyetem után bementünk a HSBC bankba, számlát nyitni. (Azért vártunk eddig a számlanyitással, mert nem érkezett meg a NI (társ.biztosítási szám) számom, hozzáteszem nem kérték a bankban :) ) Szegény srác megint szenvedett a nevemmel :) Miután kinyomtatta a cuccokat, természetesen át kellett néznem, hogy minden adat helyes- e. Bicskét rosszul írta, és mr-t írt. Kezdhette az egészet az elejétől. Amúgy nem sokat értettem amit a srác mondott, pedig szépen beszélt, még jó, hogy Norbi segített.
  Még egy jó hír, Gábor (4 éve van kint) ajánlott Norbinak egy ügynökséget, azon belül pedig egy munkát. Kevesebbet kéne dolgoznia, jobb időbeosztással, és több pénzért.
  Greggel és Malvinával  (lengyel pár, 4-5 éve kint vannak) Norbi munkatársaival a mai napon "csak" 3szor futottunk össze 6 óra alatt. Malvinával sikerült elbeszélgetnem az egyetemről, úgyhogy végre tényleg nem félek a beszélgetéstől.
  Azt hiszem elmondhatom erről a napról, hogy elég mozgalmas volt , úsztunk, bicikliztünk, egész nap mentünk. Nagyon jól sikerült, tele volt pozitív dolgokkal, a végére még a nap is kisütött.