Júli 6-10

  Keddtől csütörtökig semmi extra nem történt velem. Napközben Norbi és Balázs dolgozik, tehát egyedül vagyok itthon. Próbálok megtanulni főzni :D, kisebb nagyobb sikerekkel megy.
  Kedden este elmentünk egy spanyol étterembe a La Tascaba. Kértünk paellat tengeri gyümölcsökkel, 4 fajta paella volt az étlapon. Kihoztak egy jó nagy adag kaját, aminek az alapja olyan volt mint az otthoni rizses hús, csak a hús itt kagyló volt, rák, tintahalkarika stb. Sztem nagyon finom volt, az étterem is hangulatos. (Wikipedia: Spanyolország legismertebb étele a paella, a sáfránnyal sárgára színezett jó minőségű rizs, ehhez különféle zöldséget, halat, rákot, kagylót és húst adnak. )Lehet itt még kapni olyan kaját, amit úgy hívnak Tapas. Ezek különféle ételek "kistányéron", tehát kell egy olyan 5-6 féle két ember részére, hogy jól lakjon. http://hu.wikipedia.org/wiki/Tapas
  Pénteken végre Norbi nem dolgozott, a reggelt úszással kezdtük. Az uszoda kb. egy fél órányira van tőlünk, nem is ez volt a baj, hanem maga az úszás. Szerintem nem tudok úszni :D, Norbi szerint viszont tudok. Na mindegy, azért fent tudtam maradni a vízen, ez már pozitívum :). Megtaláltam az öltözőt, sikerült mindent elintézni, gondoltam más meglepetés nem várhat. De várt. Norbi barátai teljesen véletlenül ott voltak az usziban. Jött a szokásos bemutatkozás, mosolygás stb. Ivana, és Maja 30 év feletti nők, normálisak, jó fejek, kommunikatívak nem mint én :D Kérdeztek valamit, én meg alig mertem megszólalni (gondolom most sokan mosolyogtok, de tényleg, szinte alig jöttek az angol szavak, vagy ha mégis jött egy kettő, akkor vagy a mondat nem volt nyelvtanilag helyes vagy vmi ilyesmi) Próbáltam úszkálni, közben végig azon pörgött az agyam mit kellett volna mondanom :D. Ja, a legtutibb az az volt, mikor Kedden Norbi benyögte, hogy pénteken kerti party Majánál. Erre még visszatérek a későbbiekben.
  Úszkálás után elmentünk várost nézni, vettünk pár dolgot a lakásba. Van egy két dolog az albiban ami hiányzik, azokat próbáljuk pótolni. A város nagyon szép, a modern és a régi angol stílus keveredik. Számomra még bonyolult ez a sok utca, de már egyedül képes vagyok elmenni a városba!:D
  A kerti party miatt egy kicsit féltem, hiszen tudtam több mint 20 ember lett meghívva. A Lidl-nél (a Lidl ugyanolyan mint otthon) megvártuk Krisztinát, aki egy litván csaj, és úgy hadarja az angolt, hogy nagyon kell figyelnem mit beszél. Kb. 7-re odaértünk Majához, még csak pár ember volt ott, úgy 8 fele már a banda 3/4-e megérkezett. Azt kifelejtettem, hogy ez egy céges party volt. Tehát Norbi és munkatársai, és azok párjai voltak meghívva. Az elején csak mint megfigyelő voltam jelen, annyira hadartak, muszáj volt ráhangolódnom a dologra. Az est folyamán ahogy a vodka fogyott, már mindenki kommunikált mindenkivel. Én nem szeretem a vodkát. De lehetett választani vodkát almalével, vodkanarancsot, vagy vodkát vodkával. Úgyhogy nem volt más választásom :D Sok nemzetiség bulija volt ez, volt 2 litván, 1 pakisztáni, csehek, szlovákok, magyarok (mi ketten), lengyelek, és a szomszéd, aki angol. Egyébként mindenki nagyon kedves volt, tudták, hogy nemrég érkeztem, és még parázok egy kicsit. Van egy pár akik megkértek minket, hogyha lehet járjuk be a környéket együtt. Menjünk le a tengerhez, óceánhoz, nézzük meg a Peak District-t meg mindent amit érdemes. Érdekes, hogy a két lakásnak közös kertje van.Az ciki, ha valaki nem jön ki a szomszédjával, de a kert az közös...A buli nagyon jó volt, jól éreztük magunkat, énekeltünk, ettünk (cseh gulyást, ami szerintünk inkább az otthoni frankfurti levesnek felel meg, és fokhagyma krémes kenyeret, ami pokolian fokhagymás volt, de finom). Olyan éjféltájban leléptünk, habár sokan maradtak még.
  A szombatról nem sok mindent tudok írni. Norbi szenvedett, asszem ezt hívják alkoholmérgezésnek, ill. másnaposságnak. :D Ja, velem minden oké volt, én sokszor ittam csak gyümölcslét. Tehát nem mentünk sehova. :(