Aug. 2

  A mai napot az Orbital-nál kezdtem. Kitöltöttem a papírokat, mondták, hogy maradjak telefonközelben, mert per pill nincs munkájuk, de ez változhat. Ezután bementem a bankba, egy kicsit informálódni.
  A diákhitelhez szükségem van a személyim hiteles másolatra, ezért bementem egy katolikus iskolába, hogy egy tanár hitelesítse nekem. Az iskolában egy nő volt csak, vele tudtam beszélni, azt mondta várnom kell jövőhétig, mert most nem tudja senkisem hitelesíteni.
 Ezután néztem a szülifeliket, és megcsörrent a mobilom. Az Orbitáltól voltak, hogy lenne egy meló két hétig, csomagolás. A későbbiekben visszahívott, hogy még ma menjek be az ügynökségre. Berohantam, kitöltöttem a papírokat. Közölték, hogy holnap kezdünk. :) Kicsit meglepődtem, azt hittem, hogy szerda vagy mittudomén. Mutattak egy video-t, hogy milyen lesz a meló. Egy dologtól tartok, attól, hogy 8 órát állni kell.... Soha nem álltam 8 órán keresztül. Mivel nem vagyok 22 éves így csak 4,80 Fontot kapok. De hát így is marha sokat fogok keresni 2 hét alatt.
  Úgyhogy holnaptól kezdve 2 hétig meló. 8:30-17:00 óráig leszek bent, 3 szünettel. Holnapra az ügynökség kért egy taxit, azzal megyünk, de szerdától valószínüleg biciklivel megyek. Sosem árt egy kis mozgás, és ez legalább ingyen van.
  Amikor kiműtötték a bölcsességfogamat, bent hagytak egy cérnát, úgyhogy miután hazaért Norbi átmentünk Jonathanhoz informálódni, hol van a legközelebbi fogorvos. Mondott egy helyet, el is látogattunk oda, de onnan tovább küldtek. Úgyhogy Jonathan azt mondta, utánanéz, hol tudják kiszedni a cérnát. + Segít a személyim hitelesítésében is, mert van egy tanár ismerőse. Kezd minden jól alakulni, boldog vagyok :)
  Eddig sem voltam naprakész a blogírásban, ezek után főleg nem leszek az. De megígérem, hogy igyekszem.