Augusztus 21

Norbi pénteken és szombaton túlórázott, de nem baj, azért elmentünk a lengyel pár ( Malvina és Greg) eljegyzési partijára. Norbi nagyon fáradt volt, de bírta 3-ig. A buli eléggé érdekes volt.
  Először is, jó volt, hogy újra emberek között voltam, főleg Malvina, Greg, és Judit társaságát élveztem. A buli elején fél 10 körül (megjegyzem késtünk) senki nem volt még, csak mi és Juditék, mert náluk volt a buli. Lassanként aztán megérkeztek az emberek.
  Éjfél tájban megérkezett a Dj, aki nagyon jó dolgokat hozott például volt lézerfény, füst stb. A zenéje. Hát... Oké, iszogattam, tehát elvoltam, de nem a legjobb volt a muzsika. Nem volt annyira hangos, a stílus sem volt az igazi, a keverés sem sikerült mindig. Tehát, mindegy. Jól elbeszélgettem mindenkivel, ez tetszett a buliban. Az egyik srác Adrian (ő az a fiú, aki pincér a La Tascaban, abban az étteremben ahol második estémet töltöttem Norbival) azt hitte a mi eljegyzési partynk. :) Mondanom sem kell, Norbi veszettül tagadta, én meg szomorkodtam, hogy hát nem a miénk. :D
  Olyan 1-2 magasságában meguntuk a bulit és átmentünk Malvináékhoz. Időközben megálltunk egy pizzériánál. Abszolút poritív a Pamírpizzéria, mert finom volt a kaja, a srác tudott kb. 4 szót magyarul, és 2fele is nyitva volt a hely, és még mosolyogtak is. Malváéknél megkajáztunk, beszélgettünk, aztán 4en (Kristina, Monta és mi) hazajöttünk taxival. Kristina Norbi munkatársa, Monta pedig Kristi barátnője.
  A képek eléggé rossz minőségűek, de azért felteszek egy jó párat.

                                         Ezen a képen balról jobbra: Malvina, Greg, Judit és Én.

                                                        Ugyanaz a kép csak komolyabb.
                                                                  Malvinával

                                               Malvina, Kristi és Én, az alsóbb képen pedig Monta-val kiegészülve.

                                                        

                                                          Malvina, Greg, Én, Norbi

                                                      Ilyesmi volt a lézerfény, és a füst

Egyébként tényleg nem a legjobbak a képek, de így mindenki bepillanthat a buliba egy perc erejéig, és "megismerheti" az ismerőseinket.