Időjárás

  Amit nem szeretek itt Angliában, az az időjárás. Utálom az esőt, és nem szeretek fázni. Ma is elmentem vásárolni az alatt legalább 10-szer esett, hol csak lightosan, úgyhogy nem is lehet érezni, valamikor meg annyira, hogy semmit nem ér az esernyőm, ilyenkor általában, hogy még boldogabb legyek fúj a szél. Csodálom, hogy az esernyőm még bírja a strapát. Amikor Angliában jártam várost nézni :)  ( 2007, 2008) akkor mindig sütött a nap, nyoma sem volt esőnek. Na jó, néha, de nagyon ritkán. Most pedig egy kezemen meg tudom számolni, hányszor volt olyan nap, amikor csak sütött a nap, egész nap.


"Bírom" mikor nálunk esetleg gyönyörű napos idő van, akkor Magyarországon hatalmas vihar,eső stb. Miért nem lehet, hogy mindenhol szép napsütéses idő legyen?! Jah, azt hiszem ha az időjárást nézem, akkor inkább Olaszországban vagy Spanyolországban kellene élnem. De szeretem Angliát.


Idén jól kiosztották nekem az összes esőt. Amikor otthon voltam, x hónapig csak esett, 20 fok alatt volt a hőmérséklet. Egy hétig volt igazán csodálatos az időjárás, de akkor dolgoztam, úgyhogy nem sokat érzékeltem belőle. Amikor kijöttem egyszer volt 30 fok meleg, utána sose. Csak eső, kicsi napsütés, eső, szél, eső, kicsi napsütés. Oké, most legalább egy hete 22 fok fölött van a hőmérséklet, egy kicsi pozitívum.
  A múltkor kiteregettem pár ruhát, hogy megszáradjon. Egy kiadós eső után, mert akkor tudom, hogy egy két óráig nem fog esni. Hallottam, hogy esik már megint. Lerohantam, beszedtem a ruhákat, mire felértem elállt az eső. Azt hiszem ez a no comment...

 
Amikor először jártam Angliában, azt mondta az idegenvezető: "Ha unod az időjárást, várj egy percet!" És milyen igaza van, várok egy percet, és úgyis változik. Vagy jobban esik, vagy eláll, vagy épp kisüt a nap. De egy percem van mindenre. Az esőre, a napsütésre, a szélre..