Augusztus 22-26 Markeaton park, IELTS, passzív félév

Most próbálom felvázolni az egész hetet.

Augusztus 22: Egész nap mostunk, rendet varázsoltunk, aztán mivel gyönyörű volt az idő kimentünk a Markeaton Parkba. Ott voltunk szerintem több mint 2 órát. Csak feküdtünk, kicsit olvastam, élveztem a napsütést.

Augusztus 23: Még pénteken megrendeltem a 3 IELTS-es könyvet, azok percre pontosan 10 órakor érkeztek meg. Még jó, hogy 9- kor keltem. Kicsit ellazsáltam ezt a napot angol tanulás szempontjából, mert "csak" egész nap Született Feleségeket néztem. Kb. 5 részt, angolul, néha felirattal, néha nem. Úgyhogy most kinyuvasztottam a 4. évadot.

Augusztus 24: Neki feküdtem a könyveknek. Először azt hittem, rosszul döntöttem, tiszta érthetetlenek a könyvek. Aztán ma, úgy hogy már kész vagyok 2 Unittal/Leckével azt gondolom nagyon jó döntés volt, kár, hogy nem előbb vettem meg őket. Először kezdek mindig az írásbelivel, mert ez a leghosszabb. Kb. 2-3 óra mire 1 Unitot befejezek. Ennek oka, hogy nagyon sokat kell írni. Az írás után mindig a hallgatás és beszéd feladatokat csinálom. Ez kb. maximum 2órát vesz igénybe. Legvégül az olvasási feladatokat csinálom meg, ez is kb. 2 óra. Általában, az eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy egy nap nem végzek minden könnyvel, tehát más napra marad egy kicsi. Nagyon tetszik a könyvben, hogy bővül a szókincsem, és igenis úgymond "erőlteti" a könyv, hogy ne hagyjak ki egy feladatot sem, ne nézzem meg a megoldást, és tanuljak. A témák is érdekesek: Változás és következmények, A múlt fontossága, Gépek, Oktatás, Fiatalság, Kultúra, Művészetek, Természet, Egészség, Egyén és szocializáció. Minden könyvben ugyanazok a Unitok vannak, ezért csinálom meg egymás után a könyveket. Elég érdekesen fogalmazok, de remélem azért érthető. Ja, és a legfontosabb, tele vagyok sikerélménnyel. Ha hibázok, akkor addig nem nyugszom meg, amég rá nem jövök miért hibáztam, mit rontottam el stb.
Ezen a napon még átmentünk Malvináékhoz. Arról beszélgettünk, hogy a 4 napos hétvégén milyen programot szervezzünk. (Azért 4 nap mert pénteken nem dolgoznak, szombat vasárnap adott, és hétfő pedig ünnep)

Augusztus 25: Semmi érdekes nem történt, angoloztam.

Augusztus 26: Apukám és én sokat jártunk utána, hogy hogyan kell a győri sulimban kérelmezni a passzív félévet. Ezen a napon e-maileztem a Tanulmányi Osztály munkatársával, aki nagyon készséges volt, és elmondta mit kell csinálnom. Egy pendrive-ra lementettem a formanyomtatványt, elrohantam kinyomtatni, aztán vettem még borítékot. Itthon kitöltöttem, mindent jól átnéztem.