Augusztus 14-15

 Azért veszem egy kalap alá a két napot, mert megint vásároltunk. Egyrészt muszáj volt :D, másrészt örültem, hogy kaptam fizetést. Na szóval mivel amikor még otthon voltam, Norbi mindig azt mesélte, hogy Angliában 30fokok röpködnek, így nem hoztam meleg kabátot, és hosszú ujjút sem eleget. Tehát a cél az volt, hogy kabát!!! és hosszú ujjú.


Szóval ez az én kis kabátkám, amit leárazva vettünk, 100fontról volt 40-re leárazva, 12000Ft. (Remélem megérte megvenni) Használható elméletileg télen, ősszel, mindig, mert van benne egy kivehető pulcsi, és így egyszer használhatom mint széldzseki, másszor felveszem csak a pulcsit, vagy együtt a kettőt, mert éppen nagyon hideg van.
  Ezután vettünk egy gumicsizmát, ami azért volt nagyon fontos, mert a lengyel pár kitalálta, hogy menjünk le valami alagútba, és oda bizony kelleni fog a gumicsizma. Kellett is :D A fényképen nem jön át, hogy ez egy brutál rózsaszín darab. Az utcán megbámultak ( pedig ez Anglia itt mindent lehet?!), de nem baj én szeretem. Az ára 20 Font volt, 6000 Ft.

A harmadik darab amit pénteken vásároltunk egy táska. Ugyanis nem hoztam magammal hátizsákot. Oké, tudom kellett volna. Amúgy itt sem jön át, hogy ez is brutál rózsaszín. Az ára 13 Font volt, 4000Ft.


Szombaton bementünk a charity shopokban körülnézni, és persze találtam is kincseket.

Ez egy fűzöld felső, amibe azonnal beleszerettem. Az ára 2,80Font volt, azaz kb 800Ft.

Ugyanabban a charity shopban találtam rá erre a darabra. Ez 4,30 Fontba került, kb. 1300Ft.

Szintén a Heart Foundation c. jótékonysági boltban vettem ezt a nadrágot, 4,30Fontért, 1300Ft-ért.

Ezután átmentünk a Primark c. "hatalmas" ruhaboltba. Nekem hatalmas, és tele van nagyon jó ruhákkal, és eszméletlen olcsó. (Remélem bírni fogják a ruhák egy darabig :) )

Ez volt a legdrágább, amit a Primarkban vettem, 8Font, 2400 Ft. Vettem két fekete térd alá érő cicagatyát, ezt azzal fogom viselni. A két cicagatyiról nem csináltam képet mert mindenki tudja, hogy néz ki, ára: 4,50Font, 1500Ft.


Ez a levendulafelső 5 Font volt, 1500Ft. Nagyon szeretem, mert kényelmes.

Egy ilyen szabadidő ruhát mindig szerettem volna. Tudjátok csajok, a szülifelikben a Gaby mindig ilyet visel :)  Nem ez az ok amiért megvettem, hanem az, hogy nagyon finom, puha, kényelmes. A felső 5Font volt, a gatyi 4,5 Font. Összesen kb. 2800Ft-ba kerülhetett.
  Ezeken felül vettem még fehérneműket, és 3 pólót (barna, fekete, és bordós színben) ami combig ér. A fehérneműk 5 Font körül voltak, bugyival együtt, a fekete póló 1,5Font, a barna és bordó egyenként 2 Font volt.

  Azt hiszem ennyit költöttem, most egy darabig be fogom a számat. Mindenem megvan, nem fázok, minden időjárásra felkészültem.
 
Furcsa amúgy megszokni azt, hogy itt Font van. A mai napig átszámolom magamban a dolgokat Forintra, de már leszokóban vagyok :)

Jah, amúgy az alagút eléggé félelmetes volt, ezért csak egy mondatot szánok rá. Sötét, bokáig érő víz, rengeteg pók, patkány, és halak a vízben.. asszem többet nem kell mondanom... (Amikor beléptünk az alagútba már ki akartam jönni...)