Augusztus 27 TB kártya, fogászat, Short term ügynökség

  A mai napon feladtuk a sulinak a levelet.
  Ez előtt pedig elmentünk a fogászatra, mert egyszerűen a varrat még mindig a számban van, és egyre kellemetlenebb. A nő adott egy telefonszámot, hogy menjünk el "Isten háta mögé", és akkor ott segítenek. Nagy bátran felhívtam a telefonszámot, de már az első kérdésnél megakadtam. Ezért Norbi segített, elmondta a fogorvosnak/ asszisztensnek, hogy nagyon nem jó, hogy ez itt van, fáj, rosszul vagyok stb. Persze ez azért kell, hogy ellássanak. Mindenkit megnyugtatok, nem vagyok rosszul, csak egyszerűen ha nem kamuzunk, nem csinálnak velem semmit. Ajánlotta a hölgy, hogy menjek haza Magyarországra... No comment... Ha megtehetném, már mennék. Aztán adott mára 6.30-ra egy időpontot, és közölte, 16,50 Fontért ki tudják szedni! Hangsúlyozom egy cérna össze van bogozódva a számban, kb. 1 perc hogy elvágja. (Lehet hogy nekem is menne, de nem merem megkockáztatni) Ezután Norbi felhívta az angol ismerősünket, aki azt mondta, a pénzt muszáj kifizetnünk, mert még nem vagyok tanuló. Úgyhogy azt hiszem inkább várok egy hónapot, aztán otthon ingyen kiszedik.
  Úgy volt, hogy megyünk Greghez, és Malvinához vacsira. Ők főznek lengyel kaját, mi főzünk magyar kaját. :) Valami közbe jött nekik, tehát elnapoltuk a dolgot holnapra. Norbi elment ma a Short term ügynökséghez munkáért, szerdán mehet teszt munkára, ha beválik akkor csütörtökön kezd. Annyira szeretném ha sikerülne neki, most ez így egy álom meló. 10Fontot keresne óránként, hát az a mostani munkabérének a duplája. Volt az Orbital ügynökségnél is, megtudta, hogy amint végeztem a vizsgával szombaton, hétfőn menjek be az ügynökségbe, és kedden már kezdhetek valahol. Remélem jobb munkát kapok, és nem kell állnom egész nap.
  A mai napon még annyi történt, hogy megkaptam a társadalombiztosítási kártyámat :) Norbi 4 hónapja igényelte meg, de még mindig nem jött meg. Felhívta őket, és közölte a nő, hogy nem adta meg a rendes címét. Hát de könyörgöm, Norbi elmondta nekem, hogy mit kell csinálni az NI számmal, mit fognak kérdezni a Jobcentrenél. Tehát mivel ő is végig ment a procedúrán kénytelen volt megadni a címét... Na mindegy, eléggé furcsán fogalmaztam, de remélem érthető.
  Mivel elvitték a kukáinkat sikerült elintézni, hogy kapjunk újakat, így mi is szelektíven gyűjthetjük a szemetet.
  Elég sok dologgal haladtunk a mai nap, csak az angol tanulással nem. Máris neki ugrok, alkotok valamit. Mindenkinek szép késő délutánt- estét kívánok!