Magyarország prezentáció- a nap

Hétfőn és kedden volt a prezentáció. Nagyon izgultam, mert eddig életemben egyszer tartottam prezentációt, azt is magyarul. Magyarul könnyű, angolul kihívás.
Kittivel 2 tálca szendvicset csináltunk, finom Pick szalámival. A terem előtt, összesen 5 ember volt. Abból is ketten, Sasha, és Pierre. Ismerőseimnek írtam facebookon még vasárnap, hogy örülnék ha eljönnének. Sasha és Pierre komolyan vette, nagyon jól esett, hogy eljöttek. Kedden eljött Sofi (ciprusi), Ganka (bulgár), és Vita is.
  Nagyon sok adatot kellett elmondanom, így olvastam (nem mindig), ami nem a legjobb, de kedden már nem nagyon olvastam. Szerintem az embereknek tetszett a prezentáció, a Pick szalámit pedig mindenki imádta.
  Angolok "természetesen" nem voltak jelen, csak nemzetközi tanulók. Azért mondom, természetesen, mert az angolokat az ilyen dolgok nem érdeklik. Nem tudnak földrajzból semmit, de ez nekik elég. (tisztelet a kivételnek, de én ilyennel még nem találkoztam)
  Azt gondolom a promo nem volt elég jó, ezért sem jöttek sokan. Mikaelanak volt egy kis standja a Dome közepén, és egész nap a promo video ment.

A képeket Pierre készítette
Egész nap ment a videó, úgyhogy szerintem már unhatták a fejünket :)

A standnál egy tányérban voltak kekszek, amiket Mikaela feldíszített az adott ország zászlajának (Tajvan, Namíbia, Lettország, Magyarország) színeivel. "Itthon" találtam kokárdát, úgyhogy azt is meg tudtam mutatni :)

Leonardnak vittem szendvicseket, amiknek nagyon örült, facebookon a falamra is kiírta, mennyire ízlik neki a magyar szalámi :)

Konklúzió: Nem vagyok elégedett magammal, mert lehetett volna jobb is. De! Ez volt életem első angol nyelvű prezentációja, ahhoz képest viszont jó volt. Igazából nem bánom annyira, hogy nem voltak 20an, csak 5en, mert így is örülök, hogy már is több ember ismerte meg Magyarországot. A tajvani lány azt mondta, szívesen elmenne Mo-ra, mert nagyon tetszik neki :) Tehát már megérte.
Remélem adódik még ilyen lehetőség. Nagyon féltem a prezentációtól, de túl tettem magam rajta, úgyhogy várom a következő alkalmat.