Munka

Még tartozom pár beszámolóval a múlt hétről, de most nincs annyi időm, úgyhogy más témát választottam.
   Most jelenleg, minden csütörtökön dolgozok a Bistroban, kb. 5-6 órát. Ezen kívül néha dolgozok az étteremben például április 3.-án, és 9.-én. Április 3. anyák napja, ezt is máskor tartják mint mi. Ezek egész napos munkák, úgyhogy számítok egy 5-6-7 órára.
   Rachel a Bistro főnöke ajánlott munkát szombatra is, tehát április 2.-ra. A jövőhét ezért így néz ki: hétfő: tanulás, kedd- szerda: suli, csütörtök: munka, péntek: suli, szombat-vasárnap: munka. Egy biztos, nem fogok unatkozni. Ez azt is jelenti, hogy remélem összejön 100-120 Font, és akkor lassan most már elköltözhetünk. (a téma napirenden van, csak anyagi okok, és a főbérlő nem jelentkezése miatt még nem jött össze.)
   Ezen kívül, folyamatosan jelentkezek recepciós, ill. adminisztrációs munkákra. Egyik helyről a Premier Inntől írtak e-mailt, csatolva a munkaköri leírással. Azt írták, amennyiben még mindig érdekel az állás, írjak vissza. Persze, hogy érdekel!!! :)
  Tegnap pedig főzés közben hívtak az egyik cégtől (nem értettem a cég nevét, és nem mertem visszakérdezni, öreg hiba), telefon interjú csináltak velem. Általános kérdéseket tettek fel,  + hogy hogyan járnék be dolgozni, miért szeretnék ott dolgozni, mit szeretnék elérni 12 hónap múlva stb. Elég nehéz volt úgy válaszolni, hogy nem tudtam melyik cégtől hívnak (béna lett volna ha rákérdezek, de tudom, máskor inkább megkérdezem). Remélem a többi cégtől is jelentkeznek majd. Már ezeknek is örülök, annak ellenére, hogy lehet nem kapom meg az állást.