Március 16

Nem tartom magam türelmes embernek. Erre nem is vagyok büszke, de szerdán azt hiszem bebizonyítottam saját magamnak is, hogy tudok türelmes lenni, ha akarok.
A chefet megkértem adjon valami kihívást. Megkaptam. Két maroknyi mogyorót kellett meghámoznom. Ez nagyon egyszerűnek hangzik, de nem volt az. Egy tálcán két rongy közé kellett beletennem a meggrillezett mogyorókat, és dörzsizni. Ha kihűltek a mogyorók, megint meggrillezni, és dörzsizni. Azt mondta a chef ennek 15 perc alatt kéne meglennie, nekem másfél órámba telt, pedig a legjobbat hoztam ki magamból. (nem tudom elképzelni, hogy lehet ezt 15 perc alatt megcsinálni...)
Na mindegy is. Azt mondta következő héten is kapok valami kihívást, szívesen várom.

Mivel a chef nem adott nekem normális munkát ezért csak voltam. Leonard látta, hogy semmit nem csinálok, ezért beküldött a cukrász konyhába, hogy segítsek Rob-nak. Mivel Pierre sem csinált épp akkor semmit, ezért ő is jött besegíteni ("give extra hand"= plussz kezet adtunk Robnak :), ez olyan vicces szó szerinti fordításban) Persze nem nagyon csináltunk semmit, mert Rob el volt egyedül is.

A felső képen Rob, az alsón Pierre

Profiterol