Múlt hét szerda

A szerdai óráktól mindig tartottam. Sosem tudtam mit fogunk csinálni. most meg, hogy a konyhába kerültem csak ideges voltam. Sosem bíztak rám, és pár osztálytársamra főzős feladatot, mindig csak a mosogatást adták. A múlt hét szerdán megfogadtam, hogy ha megint mosogatni kell (amit csütörtökönként a Bistroban 5-6 órát gyakorlom) akkor hazamegyek, és írok a tanszékvezetőnek, Leonardnak. Amba oszt.társam panaszkodott már Leonardnak, úgyhogy ez a szerda másképp alakult mint azt bárki is gondolná. Mivel Leonard megjelent az órán (nem szokása bejönni) ezért mindenki főzős munkát kapott, szinte mindenki mosogatott. Olyan 7 óra táján, Pierre-t és engem odahívott Leonard magához, és közölte az étteremben ehetünk. Kettősség fogott el. Nagyon örültem, hogy ingyen kaja, meg nem kell melózni, de a másik oldalon ott volt, hogy hát azért kettesben egy fiúval egy vacsora, úgy hogy a párom otthon van... Nem tudom, furcsa volt a szituáció. Aztán később kiderült, hogy a fele csoport ott ehetett az étteremben. Nagyon megörültem, hogy 3 fogásos éttermi kaja, aztán persze nem így lett. Mike az egyik osztálytársam főzött valamilyen tésztát, és azt ettük. 10 perccel a vacsi előtt vitáztam ezzel a sráccal, mert túl egoista, lenéz mindenkit, én meg ezt nem bírom. Láttam, nem tetszik neki, hogy beszólogatok, de azért mellém ült a vacsorán. Azt mondta Mischelin csillagos étteremben dolgozott... Ehhez képest a tészta nagyon sz*r volt, erre nem tudok mit mondani.

Mivel Mike akkora istenkirály (remélem mindenki érzi az iróniát), ezért nem engedte, hogy ő is rajta legyen a fotón. Ezért helyette Liam ugrott be. Tehát velem szemben ült Amber (Amba), mellette Pierre, vele szemben Liam és én.

Mégis Pierre letudta fotózni Mike-ot :), habár nem látszik az arca, de rajta van a képen :)

Amba és Pierre