Március 18 Red Nose Day

Pénteken egész Angliában a Red Nose Day-t ünnepelték. Az egész nap a jótékonykodásról szól. A Bistroban Andréa (olasz) a chef red nose (piros orr) sütiket csinált, amit 1fontért lehetett megvenni. A diákok mindenféle jelmezbe bújnak, és úgy gyűjtenek adományokat. Andrew barátom cilinderben és frakkban volt, mások méhecskének vagy cserkésznek öltöztek, vagy volt egy fiú aki lánynak öltözött, és legyantáztatta a hasát :). (képek alul)

Andrew, ő volt az első tanuló akivel megismerkedtem Buxtonban. 

A jelmezesek és Luisa barátnőm (Lujzika tipikus turista :) )

Luisa (portugál )és Rumbi (zimbabwe-i)- velük szoktam utazni, nagyon jó barátok vagyunk

Azt hittem hazamegyek és semmi sem fog történni. Hát nem így lett. A lányok megtudták, hogy szülinapom lesz, ezért elhívtak kávézni. Előtte beugrottak szemöldököt szedetni. Ami nem nagyon dolog, de a kozmetikus egy cérnával, indiai módszerrel szedte ki. Nagyon szép, szimmetrikusra szedte ki a szemöldököt, hihetetlen, hogy ezt egy cérnával meg tudta csinálni.

Ezután elmentünk az egyik boltba, és a lányok megleptek engem egy Cacharel Amor Amor parfümmel. Otthon kb. 12ezer forint (12555Ft-ért láttam a neten), itt kb. 4500Ft.

Nagyon örülök neki, mert imádom ezt az illatot. Norbi is velünk tartott, ennek is örülök, mert így megismerhette a barátnőimet.A lányok meghívtak minket "uzsonnára", pizza, kóla, és burger kinges sajttorta volt a menu (nagyon egészséges). Nem engedték, hogy fizessünk, mert ez volt a szülinapi ajándékom.


Nagyon tetszett ez a nap, köszönöm szépen a lányoknak!! (I loved this day, thanks for the girls, I LOVE YOU)