Csütörtökök...

Ne haragudjatok, hogy eddig nem írtam, de nagyon sok dolgom volt és fáradt voltam.
  Mint tudjátok, a csütörtök elég mostoha számomra, mert mindig parázok mi fog velem történni. Először is beszámolnék a majdnem két héttel ezelőtti csütörtökről, október 7. Nagyon izgultam, hogy mi lesz az órán. Leonard közölte, hogy lesz két rendezvény, és azon kell helyt állnunk. Mindannyian összenéztünk, totál parában voltam. Ketté osztották a csoportot angolokra és mindenki másra. Az Executive Chef bemutatkozott, nagyon szigorúnak tűnik. Megmutatta, hogyan kell hagymát apróra vágni, közben azon paráztam mi fog velem történni. Aztán egyszer csak közölte a chef, hogy felszívódhatunk.... Felmentünk Leonardtól megkérdezni mit csináljunk, mondta, hogy üdv a nemzetközi klub estéjén, foglaljunk helyet, mi vagyunk a vendégek! :) annyira megörültem, szavakba önteni nem tudom. Kaptunk kávét/teát és kekszet, az angol szaktársak szolgáltak ki minket. Összeismerkedtem egy csomó emberrel. Volt köztünk olyan aki szingapúri, kínai, lett, olasz, dél- afrikai stb. A mi asztalunknál voltunk kb. 9-en és 8 nemzetiséget számoltunk  meg :) Ami még jó volt, hogy az 5:40sel haza tudtam menni.
  A másik csütörtök a múlt heti, 14-e. Ismét totál para, hogy hova osztanak be, egyenruhámat még mindig nem tudtam elvinni, mert pont 14-én hívtak fel a futárszolgálattól, hogy megjött a csomag. Egyébként nem, hogy picit gázos az egyenruha, még nagy is... úgyhogy telefonálhatok. A csoportot 3 részre osztották, az egyik csoport ment főzni, a másik pincérkedett, mi pedig feldíszítettünk asztalokat esküvőre. Én tök örültem, hogy ezt a feladatot kaptuk, mert így sok szót tudtam megtanulni, no meg például azt is, hogy milyen az ha a szalvétát olyanra hajtogatjuk mint a Sydney operaház. Az angolok persze elégedetlenek voltak, azt mondták hogy ők nem azért jöttek ide. Na mindegy. 6kor végeztünk, 5:40kor elment a buszom, úgyhogy várhattam 2 órát az utolsó buszra. Szóval össz egésszében kidobtam 6,5 órát a napomból, mert az órára vártam 4 és fél órát, + még 2-őt a buszra. Természetesen megint Dórival voltam egész nap, aminek nagyon örülök, mert így sitty sutty elmegy a 4és fél óra, még kevés  is :) A buszon a buszsofőr hiányolt egy levelet, amit a suliból kell kérni, hogy jogosult vagyok a buszra este 7 után is. Mivel nekem ez a levél nem volt meg, fizetnem kellett 4,70fontot. Örültem neki... Hazaértem fél 11re, Norbi kijött elém. Annyira fáradt voltam, pedig nem volt fárasztó maga a munka.