Október 6. Busz út képekben

A busszal ma minden rendben volt, tehát beértem "időben" az órára, tehát megint késtem 15 percet. :) Na mindegy Tony csak mosolyog, mikor megérkezem.
  Le szerettem volna ülni, csendben és halkan, hogy ne zavarjam meg az órát. Amikor kiderült nincs szabad szék... Tony felajánlotta az övét, úgyis mindig mászkál. Jól esett :)
  Az órát értettem, csak nem értem mi értelme van az órának? (ennyiszer még sosem írtam le az ért szót :) )Tehát miért kell ilyeneket tanulni. Tony mutatni akart valamit a UDo-ban, de mivel neki tanári UDo-ja van ami egészen máshogy néz ki mint a miénk, ezért engem kért meg, hogy lépjek bele a sajátomba. :) Ez is tök jól esett, habár tök egyértelmű, hogy engem kér meg, ha az első sorban ülök, közvetlen a gép mellett. Az órán még egyszer utalt rám, igazán szívembe zártam ezt az embert, mert nagyon kedves, segítőkész, humoros fickó. Nem félek semmit megkérdezni, szóval bármikor lehet hozzáfordulni ha baj van.
  10-kor vége volt az órának. Lementem a könyvtárba, és megint begyűjtöttem egy két, azaz 5 könyvet :) Ezek most igazán tetszenek, mert egyszerű a nyelvezete, nincs túl bonyolítva. Sandra tnőnek a bevezetés a vendéglátásba c. órára elkészítettem a blogot. Addig nem mutatom meg nektek amég nincs meg a tökéletes design, majd csak utána. Amúgy sincs még rajta semmi érdekes, az első bejegyzést október 15-ig kell megcsinálni. Sandrának nagyon tetszik a magyar- angol vendéglátás összehasonlításának témaköre, de kérte írjak a vezetőkről is. A hierarchiáról, kinek mi a feladata. Angol könyvet találtam rá, nem is keveset, de magyarul nincs semmilyen anyagom. Ha bárki tud bármit, akár a vezetői kérdésről, vagy pedig a magyar vendéglátásról van anyaga, azt nagyon megköszönném ha a tudtomra adná. (megjegyzés vagy e-mail: orsolya.skinner@gmail.com)
  Találtam egy olyan könyvet, ahol leírják, hogyan kell köszönni, mik azok a kifejezések amelyeket használni kell a vendéglátásban. Az egyik legkedvesebb könyv az, amelyik leírja egész Nagy Britannia tradícionális ételeit régiókra szedve. Ez nagyon hasznos, a másik blogomban nagy hasznát fogom venni.
  Dórival ma nem találkoztam egy kis kommunikációs zavar miatt. De holnap 4 és fél órát együtt leszünk, úgyhogy be tudjuk pótolni a ma kiesett időt.
  Eléggé rossz érzés, hogy rajtam kívül senki nem láthatja azt a csodálatos tájat, amit én nap mint nap látok, ezért megpróbáltam képeket készíteni. Nem jó minőségűek egyrészt azért mert mobillal készültek, visszatükröződik, + karcos volt a busz üvege és nagyon gyorsan ment a busz. Készítettem videot is, de meg kell vágni, + valahova fel kell tölteni, csak azután tudom felrakni.


Ezt látom a buszmegállóból Buxtonban. Annyira imádom ezt a várost, gyönyörű szép.

Ezt szintén a buszmegállóból látom.






Ez a kép Bakewell-ben készült. Azért fotóztam le, hogy megmutassam ilyen stílusúak az épületek. 

Ezt azért fotóztam le, mert nagyon tetszik ez a kert.

Meseszép...

A fény miatt nem látszik a gyár, de pontosan ezért tetszik ez a kép.

Az alsó két kép a Peak District bánya múzeuma

Remélem mindenkinek tetszenek a képek. További szép napot kívánok mindenkinek!!