Október 18 F&B, megbeszélés, Bistro?

Tegnap előbb kellett bemennem, mert összehívták a csoportot egy megbeszélésre. Délbe kezdődött volna csak az órám, de 11:45re fent kellett lennem, ami azt jelenti, hogy a 7:30sal mentem, s vártam két óra 45 percet. :)
  Leonarddal beszélnem kellett, mert nagy az egyenruha, és a csütörtökökről. Kitaláltam, hogy valahogy ott maradnék Buxtonba, mert ha minden csütörtökön "ellógok" másfél órát az hatalmas kiesés. Leonard megkért hívjam fel az egyenruhás céget, ez még izgi lesz! :), a "lógásról" pedig azt mondta, kitalálták, hogy a bistroban fogok dolgozni :) A Bistro 44 a suli büféje, sokkal komolyabb mint mondjuk a Vajda Gimi büféje. http://www.derby.ac.uk/studentatozFE/bistro-44 Egy komplett konyha van, menu, szendvics, meleg ital, hideg ital. Nem tudom pontosan mi lesz a feladatom, de ma felhívott Leonard, hogy amilyen hamar csak lehet menjek be a suliba, beszéljünk a Bistros témáról. Ha jól értettem, elvileg a csütörtök marad ahogy van, csak én, természetesen csak is én! :) a bistroba is fogok menni.
  Örülök, mert az önéletrajzomba ez is bekerülhet, és így a nyáron majd nagyobb esélyem lesz találni munkát. De parázok, hogy nem fogom megérteni mit kérnek a "vásárlók", vagy mit mond a főnök. Igyekszem ügyes lenni.
  Mondjuk már tök sokat fejlődtem, mert Leonarddal is el tudtok beszélgetni. A múltkor ilyet mond: hogy is mondják sze..vasz... vagy szer...vusz?? Mondom igen, mindkettőt használjuk. "Akkor szevasz!" :) Szevasz drága tanszékvezetőm! :) Tök furi, hogy itt mindenki hellozza a tanárokat, és a you helyett ya-t használnak, tehát ilyen lazára veszik a figurát. 
  A suli honlapján virtuálisan körbe lehet nézni a konyhában, és az étteremben. Itt a link: http://www.derby.ac.uk/thedomefinedining/360tours.asp